Po pierwsze, tylko w ograniczonym zakresie, a następnie całkowicie zamknięty: ruch S-Bahn między Frankfurtem a Offenbach zostanie ustawiony na sześć i pół tygodnia na początku letnich wakacji w przyszłym tygodniu.
Pracownicy szlifują szyny w tunelu Frankfurt S-Bahn. Za dwa tygodnie zostanie wyłączony, aby zaktualizować sygnał.
Zdjęcie © Zdjęcie – legalne/DPA
Według Deutsche Bahna przyczyną zamknięcia tunelu były prace architektoniczne w tunelu między Frankfurt-Mühlberg i Offenbach-OST, gdzie pociąg jeździł normalnie. Ochrona przeciwpożarowa na stacji podziemnej musi zostać odnowiona.
Głos
00:41 minut.|.|.Katrin Kimpel
Prace działają od końca kwietnia
Letnie wakacje w Hesji zostaną zablokowane Piątek, 4 lipca21:00 Do poniedziałku, 18 sierpnia5 rano. Podczas ruchu jest zamienny autobus, a dotknięta linia S-Bahn jest przenoszona.
Trasa zamknęła prace budowlane w tunelu w ostatni weekend i wieczory. Według pociągu naprawiono miękkie i tunelowe oświetlenie.
Po sześciu tygodniach całkowitego zamknięcia podczas wakacji szkolnych kolejka chce zablokować tunel tylko w weekendy, a następnie zbliżyć się ponownie podczas jesiennych wakacji od 2 października do października.
Zmieniaj autobus co pięć minut
Wymienne autobusy są między Offenbach OST a Offenbach Hauptbahnhof i Frankfurt. Według DB starają się zapewnić „wycieczkę do Offenbach Kaiserlei i Frankfurt Süd lub Frankfurt” ze wschodu i głównych stacji kolejowych ”.
Sprühnebel powinien zawierać dym
W tym okresie system prętów wodnych będzie zainstalowany na stacji S-Bahn Offenbach Kaiserlei, Muzeum Ledera i Marktplatz. „W razie potrzeby system wytwarza drobny słup wodny, który wspiera walkę przeciwpożarową i skutecznie zawiera możliwy dym” – powiedział pociąg. Ponadto łączy najlepsze cząsteczki dymu, co ułatwia pracę brygady strażackiej.
Cztery stacje zamknięte z powodu nowych alertów językowych
Ponadto trzy witryny, a także stacja Mulberg, powinny otrzymać nowe powiadomienia językowe i nowe zasilacze awaryjne. Dlatego stacja Mulberg również została zamknięta. Według kolei zainwestowano w sumie około 180 milionów euro.
Zamknięcie tunelu nie wpływa na przejazd obszaru nad pociągiem naziemnym. Szczegóły osobistych wyłączeń i awarii pociągów można znaleźć w informacji o połączeniu RMV I pociąg.