„Czy to piekarnia?”: University of Marburg zmienia logo i foki - i żniwa spott | Hessenschau.de


Landgrave Philipp and Hat – University of Marburg i jego założyciel przyjęli go od prawie 500 lat. Jednak nie wszyscy uwielbiają najnowszą modernizację logo uniwersyteckiego.

University of Marburg wprowadza obszerny projekt korporacyjny
Zdjęcie © Rebekka Dieckmann


Głos

Głos

00:41 minut.|.|.Rebekka Dieckmann

Zdjęcie © Rebekka Dieckmann|.
Na stronę audio
Koniec wkładu audio

Krótko po Fundacji w 1527 r. Został wprowadzony: słynna pieczęć Uniwersytetu Marlborough wygrawerowana srebrnym portretem, z charakterystycznym nakładem założyciela.

Portret historyczny Philipp jest również częścią oficjalnego logo uniwersyteckiego z listami opracowanymi około 20 lat temu.

Modernizacja przed 500. rocznicą

Phillips University Marlborough ma teraz około 500 lat Kompleksowe projektowanie firmy Poprawiać. Według uniwersytetu nowe projekty powinny być lepiej używane w dzisiejszych formatach cyfrowych niż w poprzednich logo.

Dwa logo są obok siebie, po lewej stronie "Stare logo"prawidłowy "Nowe logo" rozkładać.

Logo uniwersytetu sięga fok historycznych
Zdjęcie © Wikimedia, Philipps-Universität Marburg, kolaż: hessenschau.de


Według uniwersytetu wymagania dotyczące kanałów projektowych i komunikacyjnych zmieniły się dramatycznie. Wreszcie stare logo nie jest już używane wewnętrznie.

Kpiny i krytyka nowych projektów

Teraz nowy – znacznie obniżony projekt – jest teraz również wyśmiewany i krytykowany, szczególnie w mediach społecznościowych. Niektórzy uważają, że nowe logo wygląda, jakby należy do piekarni. Inni opisują to jako „degradację”, tj. Porozumienie.

Jednocześnie istnieje nawet petycja online o nowe logo, które zebrało ponad 2500 podpisów od 11 czerwca. Między innymi wymaga przeprojektowania i silniejszej integracji uczniów.

Petycja mówi, że nowy projekt „nie spełnia oczekiwań tradycyjnych uniwersytetów i nie jest wystarczająco komunikowany ani zalegalizowany”.

„Jak logo firmy”

Uczniowie wyrazili również różne uczucia, gdy przeprowadzono wywiady z HR. Na przykład student teologii Anna powiedziała na przykład, stare logo woli ją, które sprawia wrażenie wieloletniej instytucji naukowej. „Nowy wygląda jak moja grupa”.

Budynki jednocześnie przeprowadzane są z zewnątrz. Szklana fasada niebieskie logo i elementy graficzne w okrągłej formie

Według nowego projektu firmy, niebieski element okrągły oparty jest na kształcie pieczęci historycznej
Zdjęcie © Rebekka Dieckmann


„Logo jest teraz proste, ale zastanawiam się, dlaczego musisz je całkowicie zmienić” – powiedział Adrian, student nauk politycznych. Uniwersytet ma długą tradycję, a teraz możesz pomyśleć, że trafisz do sklepu internetowego wiejskiej piekarni.

Ponadto przekazał krytyczne spojrzenie na koszty rozwoju: „Już mamy Jeden z najwyższych wkładów w semestrze. “

190 000 € na opracowanie i wdrażanie

Na żądanie uniwersytet ogłosił, że rozwój czystego projektu kosztuje 40 000 euro. W proces integracji i realizacji praktyki zainwestowano w sumie około 190 000 EUR, na przykład na litery, hasła reklamowe lub szablony PowerPoint.

Uniwersytet ogłosił proces sformułowania: punktem wyjścia jest ankieta dotycząca całego członków uniwersytetu trzy i pół roku temu, a także niektórzy studenci.

Podstawowym rezultatem w tym czasie było chęć utrzymania wyglądu tradycyjnych elementów, takich jak niebieski i portret założyciela uniwersytetu Philipa jako znak wyróżnienia, ale przeniósł go do współczesnego formatu, który mógłby również działać w mediach cyfrowych i małych reprezentacjach, na przykład na wyświetlaczach smartfonów.

Projekt został omówiony w komitecie uniwersyteckim, szczególnie w komitecie napisanym przez organ studencki. „Te sugestie zostały włączone do procesu rozwoju” – powiedział uniwersytet.

Nowa pieczęć, nowy znak obrazu, nowe litery

Nowa firma projekt Witryna Phillips University Marlborough jest szczegółowa. Zawiera graficzną uszczelkę z poprzednimi literami łacińskimi.

E -mail ze starym logo uniwersyteckim. Obok szklanej fasady z nowym logo.

Stary logo jest nadal na skrzynce pocztowej przed budynkiem zarządzania
Zdjęcie © Rebekka Dieckmann


Tak zwane „markery obrazu” to nowe rzeczy bez granic, pokazuje tylko portrety Landgrave Philipp. Wprowadzono również różne czcionki, nowe palety i okrągłe elementy graficzne.

Również nowy: w przyszłości stanie się tylko „University of Marburg” w logo. Według uniwersytetu powinno to poprawić dostępność międzynarodową. Oficjalna nazwa uniwersytetu to wciąż Phillips University Marlborough.

redagować:
Rebekka Dieckmann

audycja:
HR3, Hessenschau, dla środkowego Hessen,

Źródło: hessenschau.de/jannis gerhard



Source link