Landgrave Philipp and Hat – University of Marburg i jego założyciel przyjęli go od prawie 500 lat. Jednak nie wszyscy uwielbiają najnowszą modernizację logo uniwersyteckiego.
University of Marburg wprowadza obszerny projekt korporacyjny
Zdjęcie © Rebekka Dieckmann
Głos
00:41 minut.|.|.Rebekka Dieckmann
Krótko po Fundacji w 1527 r. Został wprowadzony: słynna pieczęć Uniwersytetu Marlborough wygrawerowana srebrnym portretem, z charakterystycznym nakładem założyciela.
Portret historyczny Philipp jest również częścią oficjalnego logo uniwersyteckiego z listami opracowanymi około 20 lat temu.
Modernizacja przed 500. rocznicą
Phillips University Marlborough ma teraz około 500 lat Kompleksowe projektowanie firmy Poprawiać. Według uniwersytetu nowe projekty powinny być lepiej używane w dzisiejszych formatach cyfrowych niż w poprzednich logo.
Logo uniwersytetu sięga fok historycznych
Zdjęcie © Wikimedia, Philipps-Universität Marburg, kolaż: hessenschau.de
Według uniwersytetu wymagania dotyczące kanałów projektowych i komunikacyjnych zmieniły się dramatycznie. Wreszcie stare logo nie jest już używane wewnętrznie.
Kpiny i krytyka nowych projektów
Teraz nowy – znacznie obniżony projekt – jest teraz również wyśmiewany i krytykowany, szczególnie w mediach społecznościowych. Niektórzy uważają, że nowe logo wygląda, jakby należy do piekarni. Inni opisują to jako „degradację”, tj. Porozumienie.
Jednocześnie istnieje nawet petycja online o nowe logo, które zebrało ponad 2500 podpisów od 11 czerwca. Między innymi wymaga przeprojektowania i silniejszej integracji uczniów.
Petycja mówi, że nowy projekt „nie spełnia oczekiwań tradycyjnych uniwersytetów i nie jest wystarczająco komunikowany ani zalegalizowany”.
„Jak logo firmy”
Uczniowie wyrazili również różne uczucia, gdy przeprowadzono wywiady z HR. Na przykład student teologii Anna powiedziała na przykład, stare logo woli ją, które sprawia wrażenie wieloletniej instytucji naukowej. „Nowy wygląda jak moja grupa”.
Według nowego projektu firmy, niebieski element okrągły oparty jest na kształcie pieczęci historycznej
Zdjęcie © Rebekka Dieckmann
„Logo jest teraz proste, ale zastanawiam się, dlaczego musisz je całkowicie zmienić” – powiedział Adrian, student nauk politycznych. Uniwersytet ma długą tradycję, a teraz możesz pomyśleć, że trafisz do sklepu internetowego wiejskiej piekarni.
Ponadto przekazał krytyczne spojrzenie na koszty rozwoju: „Już mamy Jeden z najwyższych wkładów w semestrze. “
190 000 € na opracowanie i wdrażanie
Na żądanie uniwersytet ogłosił, że rozwój czystego projektu kosztuje 40 000 euro. W proces integracji i realizacji praktyki zainwestowano w sumie około 190 000 EUR, na przykład na litery, hasła reklamowe lub szablony PowerPoint.
Uniwersytet ogłosił proces sformułowania: punktem wyjścia jest ankieta dotycząca całego członków uniwersytetu trzy i pół roku temu, a także niektórzy studenci.
Podstawowym rezultatem w tym czasie było chęć utrzymania wyglądu tradycyjnych elementów, takich jak niebieski i portret założyciela uniwersytetu Philipa jako znak wyróżnienia, ale przeniósł go do współczesnego formatu, który mógłby również działać w mediach cyfrowych i małych reprezentacjach, na przykład na wyświetlaczach smartfonów.
Projekt został omówiony w komitecie uniwersyteckim, szczególnie w komitecie napisanym przez organ studencki. „Te sugestie zostały włączone do procesu rozwoju” – powiedział uniwersytet.
Nowa pieczęć, nowy znak obrazu, nowe litery
Nowa firma projekt Witryna Phillips University Marlborough jest szczegółowa. Zawiera graficzną uszczelkę z poprzednimi literami łacińskimi.
Stary logo jest nadal na skrzynce pocztowej przed budynkiem zarządzania
Zdjęcie © Rebekka Dieckmann
Tak zwane „markery obrazu” to nowe rzeczy bez granic, pokazuje tylko portrety Landgrave Philipp. Wprowadzono również różne czcionki, nowe palety i okrągłe elementy graficzne.
Również nowy: w przyszłości stanie się tylko „University of Marburg” w logo. Według uniwersytetu powinno to poprawić dostępność międzynarodową. Oficjalna nazwa uniwersytetu to wciąż Phillips University Marlborough.
redagować:
Rebekka Dieckmann
audycja:
HR3, Hessenschau, dla środkowego Hessen,
Źródło: hessenschau.de/jannis gerhard