Nie ma dostępnej wolnej przestrzeni, nie ma zbyt ciasności: 20 parków i miejsc rowerowych zostało starannie zaobserwowanych przez ADAC Transportation Club niedaleko Frankfurtu. Tylko dwie pozycje są dobre.
Brak bezpłatnego parkingu: Według ADAC wskaźnik obłożenia Neu-Isenburga wynosi 100%.
Zdjęcie © ADAC Hessen-Thiringia
ADAC stwierdził, że należy podjąć działania podczas oceny parków i miejsc jazdy na rowerze wokół metropolii podmiejskiej Frankfurta. Stowarzyszenie ogłosiło w środę, że od marca do maja na stacjach kolejowych i przystanków znajduje się 20 miejsc parkingowych.
Głos
00:30 minut.|.|.Frank Angermund
Ich wykorzystanie jest czasem bardzo wysokie. „W siedmiu z 20 stacji kolejowych nie było już miejsc parkingowych podczas przeprowadzenia ankiety” – wyjaśnił ADAC. Na pozostałych siedmiu stacjach miejsca parkingowe stanowiły ponad 90%.
Pojazdy znaleziono na wielu bezpłatnych miejscach parkingowych, które oczywiście były już od dłuższego czasu lub prawdopodobnie nie będą miały pojazdów podmiejskich – takich jak wypożyczalnia samochodów lub pojazdy z niejasnymi przyczepami.
Rozszerzenie wymagań ADAC
Pokaż zewnętrzną zawartość DataWrapper (grafika danych)?
W tym momencie nasze biuro redakcyjne ma treść DataWrapper (wykres danych). Po załadowaniu treści dane są przesyłane do dostawcy i w razie potrzeby przesyłają inne strony trzecie. Więcej informacji można znaleźć w naszym Przepisy dotyczące ochrony danych.
Koniec treści zewnętrznych
ADAC twierdzi, że ustalony maksymalny czas parkowania i kontrole mogą rozwiązać tę sytuację. „Osoby dojeżdżające do pracy mogą codziennie planować bezpłatne miejsce parkingowe i uważać tylko parki i jazdę na rowerze za atrakcyjne oferty” – powiedział ekspert ADAC Lukas Berkel. Ukierunkowane rozszerzenie i inteligentne elementy sterujące.
Istnieje 4594 miejsca parkingowe w 20 skontrolowanych miejscach parkingowych. Z perspektywy ADAC wiele z nich jest zbyt wąskich. Dostęp do platformy jest dostępny w zaledwie dwunastu parkach i miejscach rowerowych, podczas gdy brakuje trzech osobnych miejsc parkingowych.
Eppstein i Hofheim są chwalone
Według ADAC na parkingu Frankfurta Borsigallee miejsce parkingowe ma szerokość 2,50 metra.
Zdjęcie © ADAC Hessen-Thiringia
ADAC wspomniał o systemach Eppsteina i Hofheima (zarówno main-tauunus) i jest pozytywnym przykładem: zapewniają krótkie odległości i wystarczające szerokie miejsca parkingowe. Miejsca Frankfurta-Heerstraße i Dreieich-Buchschlag (Offenbach) są uważane za negatywne przykłady: odnotowano je z powodu braku oświetlenia lub wykorzystania o dużej pojemności.
ADAC odnosi się do wysokich cen paliw, rosnących kosztów samochodu i ciągłego ruchu w dużych miastach. W związku z tym ADAC „od dawna zaleca, aby gminy poprawiły zmiany z samochodów po autobusy i pasy i polegają na parku+jazdy”.
Biuletyn Hessenschau
Ogłoszenie
Aktywuj JavaScript, aby zasubskrybować biuletyn.
Dodatkowo możesz zasubskrybować biuletyn dostępny w HR Tutaj Ukończyć/zarządzać/koniec.
Koniec