Reklama od lat WhatsApp Tabu – w połączeniu z zaangażowaniem założycieli, celowo nie chcą zniesławiać swoich usług za pomocą materiałów reklamowych. Od lat było to również pod dachem skruszonego krotki AD, a grupa jest częścią WhatsApp od 2014 roku. Ale teraz jest to, że trwa.
Jak WhatsApp Ogłoszone za pośrednictwem blogaJeśli użytkownicy WhatsApp znajdują więcej kanałów i firm w karcie, które je odpowiada – opis reklam. Reklamy powinny być odtwarzane tylko w dziedzinie aktualizacji statusu, więc zarówno produkty, jak i kanały mogą reklamować reklamy. Dlatego operatorzy kanałów mogą zdecydować się na zwiększenie widoczności swoich kanałów, a nie wydatków.
WhatsApp obiecuje, że na obszarach czatu nie będą miały wpływu na prace reklamowe, które blogi reklamują jako „nowe funkcje” na swoim blogu. To powinno zachować reklamy.
Wyjaśniono w ochronie danych WhatsAppTylko „ograniczone informacje” można wykorzystać do reklamy – kraj lub miasto użytkownika, język, którego podąża, kanałów i interakcji z reklamą. „Dla osób, które decydują się na dodanie WhatsApp do przeglądu konta, będziemy również korzystać z preferencji reklamowych i informacji reklamowych z innych metali meta” – powiedziała usługa. „Chodźmy dalej:„ Nigdy nie będziemy sprzedawać ani nie udostępniamy Twojego numeru telefonu reklamodawcom. Twoje osobiste wiadomości, rozmowy telefoniczne i grupy (którzy są ich członkami) nie zostaną wykorzystywane do wyboru reklam, które mogą się pojawić. „Celem jest opracowanie modelu biznesowego, który nie zakłóca osobistych czatów, a ludzie myślą, że obecny tag jest odpowiednim miejscem dla tych nowych funkcji.
Oprócz reklamy wprowadzono kolejną opcję walutową i możliwe jest zasubskrybowanie kanałów, aby uzyskać „wyłączną treść”. (MW)
(TagStotranslate) Komunikacja
Source link