Jeźdź ponownie po zwykłych wakacjach po wakacjach po letnich wakacjach | Hessenschau.de


Autobusy i pociągi we Frankfurcie trwały prawie półtora roku. Dzięki sporcie, lepszemu warunkom pracy i krzesłach do masażu odpowiedzialny VGF wygrał nowego kierowcę. Dwie linie metra wkrótce przyjęją zwykły zegar.

Podobnie jak U5, U4 wkrótce znów będzie jechał.
Zdjęcie © Zdjęcie – legalne/DPA


Dla tych, którzy nie podróżują codziennie do Frankfurtu, brzmi to jak problem luksusowy. Metro Lines 4 i 5 działają tylko co siedem minut i pół miesiąca. Obowiązują również te same inne linie.

Głos

Głos

00:38 minut.|.|.Frank Angermund

Zdjęcie © Hessenschau.de|.
Na stronę audio
Koniec wkładu audio

Omownictwo spadły w styczniu 2024 r., Ponieważ nie było wystarczającej liczby kierowców. Ale Stowarzyszenie Transportu Frankfurt (VGF) rozciągało się, przeszkoliło i przerwało nowego kierowcę. Od co najmniej 18 sierpnia U4 (Bockenheim -enkheim) i U5 (główna stacja kolejowa – pregenheim) mogą wrócić do normy.

5-minutowy cykl w godzinach szczytu

Oznacza to, że w godzinach ruchu głównego rano, między 6:30 a 9:30 a 15:00. O godz. 19.00 co pięć minut ponownie uruchomisz stację metra. W soboty, popołudnia, niedziele i święta publiczne zegar spada z dziesięciu do siedmiu minut co dziesięć minut, gdy pociąg jedzie pociągiem.

Jak powiedział na konferencji prasowej w piątek, dla szefa płynności Frankfurtu, Wolfgang Severt (Zieloni), był to „pierwszy krok w kierunku normalnego lokalnego transportu publicznego”. Osoby odpowiedzialne mają nadzieję, że pozytywny rozwój będzie kontynuowany w zakresie usług jazdy, a wszystkie linie metra będą na każdym normalnym zachowaniu (w tym U2, U6, U7 i U8) od grudnia.

Według 1500 wniosków o kampanie reklamowe

VGF ma obecnie 986 kierowców dla U i Tramwaj – około 100 pojazdów w porównaniu do 2023 r. 875 z nich może być wykorzystywane do usług jazdy. Niektóre zniknęły z powodu odejścia, choroby lub dalszego szkolenia. Ale w jaki sposób VGF udało się zatrudnić tak wielu nowych sterowników? W końcu, we Frankfurcie tylko z operatorami lotniska Fraport i Deutsche Bahn, dwie duże firmy walczą o kierowców, a tym samym o tego samego pracownika.

VGF początkowo promował nowego sterownika poprzez swoje kampanie. W rezultacie dyrektor zarządzający Kerstin Jerchel wyjaśnił, że otrzymano około 1500 wniosków. „W ubiegłym roku było w sumie 10 000 wniosków o wszystkie możliwe prace w VGF – rekordy”.

Krzesła wyższe wynagrodzenia i masażu

Tutaj i w przyszłym roku VGF planuje wyszkolić 220 kierowców każdy. W tym celu usłyszała o umiejętnościach szkoły jazdy. Od tego roku wyszkolono 156 nowych kierowców w kształcie litery U i tramwajów. Jednak zaledwie trzy miesiące szkolenia nie wystarczą, aby zatrzymać personel przez długi czas. Dlatego warunki pracy zostały ulepszone, aby praca była bardziej atrakcyjna.

„Obejmuje to również wprowadzenie stałego związku zatrudnienia” – powiedział Kerstin Jerchel. Ponadto podniesiono płace, czas odpoczynku został skorygowany i wprowadzono dodatkowe wolne dni. Salon jest również nowoczesny. „Teraz niektórzy ludzie często używają krzeseł do masażu” – powiedział szef VGF. Kwota dla tych, którzy odprowadzają swoją pracę, spadł o 10%.

Krytyka CDU

CDU w Rzymie cieszy się, że personel VGF się poprawił. Jednak skrytykowała również stary zegar po letnich wakacjach za brak dalszych linii metra, zwłaszcza linii U2 i U8 w północnym Frankfurcie. Był to fałszywy sygnał polityki transportu, narzekał rzecznik polityczny mobilności, Frank Nagel. „Zapotrzebowanie wzrośnie po rozpoczęciu semestru”. Jeśli metro wówczas jeździ mniej, szkoda dla zaufania pasażerów.

Tom Reinhold, dyrektor zarządzający lokalnej firmy transportowej FraftiQ, ma nadzieję, że normalizuje się to na wszystkich liniach metra od grudnia. „Zatem obejmuje harmonogram autobusów i tramwajów” – powiedział.

Ponieważ awarie autobusów również rosną. Według dyrektora ds. Mobilności kierowca wystarczy, ale według niego niektóre z przestarzałych autobusów powodują problemy. Ma nadzieję zrelaksować się po raz pierwszy, zaczynając jesienią: wówczas dostarczone zostanie dziesięć nowych autobusów wodorowych. W nadchodzącym roku miasto otrzyma również około 50 autobusów Diesla, które były wynajęte od pięciu lat.

Nie tylko brakuje kierowcy

Jednak VGF nadal wymaga nowych pracowników gdzie indziej: średni wiek pracowników jest obecnie wysoki w warsztatach, a wielu przejdzie na emeryturę w nadchodzących latach. Bez mechaniki operacje kolejowe nie będą mogły działać sprawnie.

Dlatego VGF stara się wyszkolić Tikkok i Instagram poprzez kampanię. „Stopniowo mamy nadzieję wprowadzić Aububis do systemu” – powiedział Kerstin Jerchel. Personel seminarium powinien zostać odmłodzony w ten sposób.

audycja:
HR4,

Źródło: hessenschau.de



Source link