Digitec Galaxus otwiera teraz coś, co nazywa się przewodnikiem kupującym, cyfrowymi konsultantami ds. Kupowania z siedzibą w sztucznej inteligencji, którzy wspierają klientów w znalezieniu odpowiedniego produktu. W przypadku predefiniowanych i interpretowanych standardów przewodniki mogą pomóc użytkownikom zdobyć urządzenia, które są faktycznie powiązane z ich aplikacjami. Na przykład, jeśli potrzebujesz nowego laptopa, zapytasz, czy powinieneś być gier, biznes, multimedia lub urządzenie kabrioletowe. Każda kategoria jest interpretowana w sposób zrozumienia, aby świeccy mogli również podejmować właściwe decyzje. Można również sformułować ograniczenia wielkości ekranu, pojemności pamięci, marki lub procesora, a użytkownik zależy, ile informacji jest przekazywane do przewodnika zakupu. Według dealera selekcja zapewniła znaczne zmniejszenie liczby wyświetlanych urządzeń.
Digitec Galaxus początkowo uruchomił przewodnik zakupu dla około 500 rodzajów produktów, takich jak słuchawki, grille lub kremów do twarzy. Dealerzy chcą poprawić zakupy swoich klientów, minimalizując czas badań z jednej strony, a z drugiej strony klienci mogą nawet nauczyć się jednego lub drugiego w procesie selekcji hostingu w przewodniku zakupu. Jeśli innowacje zostaną zaakceptowane, możesz rozszerzyć swój przewodnik zakupów po większej liczbie produktów w przyszłości. (Dok)
(TagStotranslate) Commerce & Marketing (T) Handel & Sales (T) Digitec
Source link