Protest w Witzenhausen: Building One Bridge, inny | Hessenschau.de


Witzenhausen zbuduje nowy most nad Werra. Ale istnieje opór wobec tych planów: przeciwnicy ustawili teraz obozy protestacyjne w bankach. Poprosili o projekt.

Werra Bank w Werta-Meißner ma atrakcyjny efekt: trawnik, wiązkę piasku z zabawkami dla dzieci i kawiarnia samochodowa z ławkami i żaglami słonecznymi. Im lepsza pogoda, tym więcej wydarzeń jest w Vela Bank. Ale coś nowego – natychmiast przykułem wzrok.

Aktywiści i działacze ustawili obóz z kilkoma małymi namiotami do spania, dużą kuchnią i namiotami społecznościowymi. Obóz jest dokładnie miejscem, w którym władze transportu Hessen Mobil chcą zbudować nowy most nad rzeką.

Mieszkańcy obozu protestują przeciwko planowanym budynkom od początku maja. Ponieważ obawiają się, że zniszczy ważne lokalne lokalizacje rozrywki. Ściana informacji pokazuje proces dróg federalnych i mostów, a także promień szumu ruchu rozciągający się na centrum miasta.

Krajobraz obozu protestacyjnego Weira Bank.
Zdjęcie © Stefanie Küster (HR)


Most w mieście jest w złym stanie

Według Hessena Mobil, sześci metr-wysokie i 14-metrowe przejścia mają na celu ułatwienie historycznego mostu w centrum miasta. Mosty miejskie będą musiały zostać odnowione, ale według organów drogowych napraw, które nie mogą spełnić roszczenia transportowego, są niemożliwe.

Jest zbyt wąski dla samochodów, rowerów i pieszych. Autobusy miejskie muszą przejść do nadchodzącego ruchu, zanim będą mogły przejść, a dwanaście ton pojazdów nie może już tam prowadzić. Cięższe ciężarówki i pojazdy muszą zatem podróżować przez Vela w innych miejscach w różnych regionach.

Most nad rzeką. Prowadzenie samochodu. Po lewej i prawej budynki.

Historyczny most w pobliżu centrum miasta.
Zdjęcie © Stefanie Küster (HR)


Burmistrz Lucas Sitter (SPD) powiedział: „To z kolei łagodzi ciężar w regionie Gertenbach lub Wolshausen:„ Obecnie jest więcej osób cierpiących na ruch ciężarówek niż wtedy, gdy zostały zbudowane w podstawowych miastach. “

Hessen Mobil: Nowy most jest najmądrzejszym rozwiązaniem

Jednak działacze odrzucili nowy budynek, obawiając się poważnych konsekwencji Werrawiese jako pokoju życiowego i rekreacyjnego. „Wtedy miejsce nie będzie tak aktywne, jak teraz” – powiedziała mieszkaniec Lenni.

Jeśli nowy most zostanie zaplanowany zgodnie z planem, działacze martwią się o większy ruch ciężarówek – ich obawy nie są bezpodstawne.

Głos

Głos

00:38 minut.|.|.Nico Spring

Zdjęcie © Stefanie Küster (HR)|.
Na stronę audio
Koniec wkładu audio

Według Hesse Mobil nowe budynki mostowe faktycznie powodują większy ruch w podstawowych miastach, szczególnie przez ciężarówki. Według rzecznika spółki państwowej nowe mosty mogą być używane w przyszłości, aw zamian ruch w regionie zostanie zmniejszony.

Dzięki nowym mostom ludzie nie są sami w obozach klimatycznych. Burmistrz Sittel potwierdził również, że duża część żartów sprzeciwiła się planowanej osie ciężarówki. Przynajmniej w podstawowych miastach.

Inicjatywa wymaga mostów i ruchu rowerowego

Zamiast poświęcić czas i energię projektowi transportowe, który może być ciężarówką dla Witzenhausen Locke, miasto powinno poradzić sobie z innymi pomysłami: obejmuje to również inicjatywę obozu z Ausen, wymagając jedynie budowy mostów zbudowanych równolegle do historycznych mostów rowerzystów i pieszych.

To nie tylko rozjaśniłoby istniejące mosty. Miasto od czasu do czasu stworzy więcej zachęt do utrzymywania samochodów.

„Zbierasz także przepływ siewu” – powiedział rzecznik programu. Tylko ci, którzy usuwają infrastrukturę w celu jazdy na rowerze i aborcji, mogą naprawdę być w stanie jeździć na rowerze lub spacerować.

Kilka planów rozszerzenia mostu i drogi zostało zawieszonych z płyt igły.

Równolegle z mostem historycznym powinna istnieć rampa dla pieszych i rowerzystów.
Zdjęcie © Stefanie Küster (HR)


Mosty, autostrady federalne, objazdy: Wraz z Ausen jest kilka „placów budowy”

Istnieją różne sposoby tego miasta. Chce jak najwięcej ruchu po mieście. Jednym ze sposobów na to może być przeniesienie ruchliwego B451 z centrum miasta.

W szczególności ciężki ruch towarowy może być wypędzony z centrum miasta. W tym celu powstanie nowa obejście wzdłuż południowego miasta. Środek jest zatwierdzony przede wszystkim przez żarty.

Rada Miasta jednogłośnie decyduje się w czerwcu 2024 Wymagania priorytetowe Zostanie sklasyfikowaneZwiększ priorytet projektu. Jednak według Sittela, federalny program infrastruktury transportowej zostanie zmieniony dopiero w ciągu pięciu lat. Według menedżera ratusza tak długo musisz poczekać w Witzenhausen. Oczekuje, że najwcześniejsze budynki rozpoczną objazdy w ciągu dziesięciu lat.

Most jako „funkcja połączenia lokalnego”

Na obszarach wiejskich samochody i ciężarówki stały się integralną częścią. Profesorowie uniwersyteccy powiedzieli, że bez elektrycznego transportu prywatnego w każdym aspekcie nie będzie obszarów wiejskich. Stwierdzenie Bremen, że mosty pełnią strategiczne role i częściowe funkcje połączenia – teraz.

Według Bremenów często nie doceniasz ich w życiu codziennym: „Tylko po jego pęknięciu możesz zauważyć swoją zależność od struktury inżynierskiej”. Ważne jest jednak mądrze budowanie nowych mostów, aby mogły być lepiej zintegrowane z lokalizacją lub krajobrazem oraz zintegrować motocykle i nowe formy mobilności.

Długoterminowe „ogromne problemy” mostów historycznych

Dlatego front może zrozumieć chęć rozwiązań stóp i rowerowych. Miasto withausen z północy na południe jest „ogromnym problemem” od prawie 100 lat. Do tej pory plany budowy budowy nowych mostów powiodły się wielokrotnie z powodu intensywnego rozwoju, dostępności lub ochrony pomników.

Kobieta siedząca na skompilowanej drewnianej palecie. Nosiła warkocz i niebieski płaszcz Captesz.

Lenni: „Dobra komunikacja” z burmistrzem.
Zdjęcie © Stefanie Küster (HR)


Sittel powiedział, że wymieniasz się ze wszystkimi biurami, aby znaleźć możliwości. Nie jest jasne, czy nowy most stanie w tym czasie. Według Hessena Mobil, obecnie trwa wstępny projekt, a plany będą kontynuowane później. Tylko w ten sposób proces zatwierdzenia przez Kassel Regional Commission Commission.

Lenni i inni w obozie zdecydowanie chcą zostać przez całe lato. Zarejestrowali się do protestu do grudnia. Według młodych kobiet mają nadzieję, że wychowują wystarczającą liczbę ludzi, aby rozwiązać ten temat i odpowiedzieć na rozwiązania. „Więc Werrawies został uratowany i nie byłby ofiarą szalonego ruchu”.



Source link