Radisson Hotel Group ogłosiła straty rekordów po dodaniu prawie 40 000 kluczy do globalnego portfela marki. Osiągnęli ważne kamienie milowe i jeszcze bardziej wzmocnili swój globalny ślad. Radisson Blu stał się najwyższą rosnącą marką w Europie 13. roku z rzędu. Grupa prowadzi teraz ekskluzywne ośrodki EMEA.
Elie Younes, wiceprezes wykonawczy i globalny dyrektor ds. Rozwoju, Radisson Hotel Group, skomentowała: „Chociaż globalna geopolityka zmieniła się w 2024 r., Osiągnęliśmy udany rok ze względu na nasze bezwzględne wysiłki na rzecz dwóch głównych klientów: gości i właścicieli. W 2025 r. Będziemy nadal tworzyć więcej możliwości i możliwości dla wszystkich zainteresowanych stron, budując istniejące partnerstwa i segmenty oraz eksplorowanie nowych firm.
Od momentu uruchomienia w 2018 r. Marka kolekcji Radisson wzrosła do prawie 70 hoteli w 2024 r. I odnotowała znaczny wzrost w kluczowych miejscach. Grupa podpisała swoją trzecią nieruchomość Radisson Collection w Rijadzie. Tak więc flagowe hotele zostały otwarte w Rzymie, Włoch i Srinagar. Hotel Radisson Collection in the Heart of Paris znajduje się w kultowym i chronionym dziedzictwie budynku Haussmana, zaledwie kilka kroków od Muzeum Luwru i społeczności Le Marais. W Madrycie hotel Radisson Collection debiutuje w kultowym budynku ogólnym przy Alcala Street, jednej z najwybitniejszych możliwości w najwybitniejszym obszarze CanaleJas w dzielnicy Madrytu.
We współpracy z PPHE Hotel Group Radisson Hotel Group otworzył drzwi do Art'otel London Hoxton w maju. Położony w żywej społeczności Hxton, hotel łączy fascynującego artysty D* twarzą w twarz z najnowocześniejszym projektem. Grupa ma nadzieję otworzyć się na Art'otel w Rzymie na początku 2025 roku. To będzie debiut włoskiego marki.
Radisson odniósł wielki sukces w zeszłym roku, ponieważ marka dodała ponad 20 rodzajów portfeli inwestycyjnych, odzwierciedlając silny impet dla EMEA i APAC. Wzrost ten obejmuje podpisy i otwarcia, które na nowo zdefiniują linię panoramu w niektórych z najsłynniejszych miast na świecie, takich jak Casablanca, Maroko, nieruchomość znajduje się w dzielnicy finansowej miasta. Nowo otwarty hotel w Conakry jest punktem orientacyjnym tętniącej życiem stolicy Gwinei. Jest to nie tylko zupełnie nowy wejście na rynek, ale może również rozszerzyć ślad grupy w Afryce Zachodniej.
Radisson Red rozszerzył się na kilka nowych rynków, w tym Dennan (Wietnam), Berlin (Niemcy), Auckland (Nowa Zelandia), Vientiane (Laos) i Abudża (Nigeria). Słynną atrakcją jest debiut marki irlandzkiej, z otwarciem Redon Red Galway z siedzibą w najnowszej dzielnicy Galway, Crown Square, w pobliżu serca Galway. Tam Red Phuket Patong Beach, położona zaledwie 200 metrów od kultowej plaży Patong, oznacza debiut marki w Tajlandii. Czerwona stacja radiowa hotelowa przynosi wrażenia gości.
Pierwotnie wprowadzony na rynek w 2020 r., Radisson Personal jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się marek APAC, z prawie 15 portfelami inwestycyjnymi w regionie, w tym Udaipur i Saket w South Delhi (India), w tym portfele w regionie. W EMEA marka znajduje się obok klubu piłkarskiego Bolton Hikers, otwierając nowe nieruchomości w Omanie i Sardynii, a także Türkiye, Francji i Wielkiej Brytanii.
Pod koniec tego roku grupa przemianowała Radisson, markę stylu życia na jedną skalę, Radisson. Organizacja ogłosiła nowe hotele pod marką rebranding w Gidansk, Niemcze i Berlin, Niemcy. To krytyczny moment w strategii ekspansji marki.
Z ponad 150 nieruchomościami działającymi i opracowywanymi, Radisson Hotel Group jest obecnie liderem branży w przestrzeni ośrodka premium. Grupa ogłosiła nowe wolne miejsca w oszałamiających miejscach, w tym nowych członków istniejącego portfolio hoteli Mauritius. Ta oszałamiająca nieruchomość znajduje się na wschodnim wybrzeżu Mauritiusa i znajduje się w głównej lokalizacji jednej z nieskazitelnych plaż na wyspie.
Radisson Hotel Group wchodzi w 2025 r. I będzie nadal koncentrować się na rozszerzeniu strategicznej lokalizacji geograficznej. Odpowiednie marki i rozwiązania będą używane na każdym rynku. Zapewni to wszystkim interesariuszom więcej możliwości i możliwości biologicznych.
pogląd: 1.154