• Wprowadź funkcję „kup dla mnie” klientom USA
• Artykuły ze stron zewnętrznych
• Proces zakupu obsługiwanego przez AI

Jak „kupować dla mnie”

Celem nowej funkcji jest Amazonka– Klienci mogą nabywać zewnętrzne witryny marki, pozostawiając aplikacje Amazon. „Przetestowaliśmy, jak wprowadzić więcej opcji i marek do naszych wyników wyszukiwania, aby pomóc klientom znaleźć więcej tego, czego chcą, i jeszcze bardziej poprawić ich zakupy”, powiedział Rajiv Mehta, wiceprezes ds. Wyszukiwania i rozmów na zakupach na Amazon.com.

Podczas wyszukiwania niektórych produktów artykuły ze stron zewnętrznych są również wyświetlane w oparciu o wyniki w sekcji „Witryna marki bezpośredniej sklepu”. Pojawia się przycisk „Kup for Me” dla obsługiwanych produktów. Proces zakupu jest inicjowany przez stuknięcie przycisku, a Amazon działa jako pośrednik w imieniu klienta, aby zakończyć zakup na zewnętrznej stronie internetowej. Klient wcześniej potwierdził szczegóły zamówienia, takie jak adres dostawy i metoda płatności w aplikacji Amazon.

Cały proces opiera się na sztucznej inteligencji działającej na ciemności Amazon. Według Amazon ta w pełni zarządzana usługa oferuje wybór podstawowych modeli o wysokiej wydajności. Modele Claude i wyścigi z Amazon Nova wspierają umiejętności proxy aplikacji do wykonywania działań w przeglądarce i automatyzacji procesu zakupu.

Zalety klientów

Dzięki nowym funkcjom klienci mogą uzyskiwać dostęp do różnych produktów różnych marek, tylko rejestrować się na jedną platformę. To znacznie upraszcza proces zakupu. Wersja beta tej funkcji jest obecnie dostępna w aplikacjach zakupów Amazon iOS I Android Dla amerykańskich klientów.

Ochrona danych i bezpieczeństwo

Amazon podkreśla, że ​​przy użyciu „Kup dla mnie” dane klientów zostaną przeniesione do stron trzecich w bezpieczny i zaszyfrowany sposób. Ponadto Amazon nie może uzyskać dostępu do poprzednich lub oddzielnych zamówień na stronach internetowych dostawców stron trzecich. Dostawa, zwrot, wymiana i obsługa klienta będą zarządzane przez zewnętrznych dostawców.

Ale nie wszyscy wierzą w wysiłki Amazon. Scot Wingo, współzałożyciel i dyrektor generalny E-Commerce Startup Refibuy, opisał inicjatywę Forbesa jako „szaloną”. Według niego Amazon zbudował „fortecę” w ciągu ostatnich 31 lat, starannie skonstruowany ogród, który mógł umieścić klientów we własnym ekosystemie. To, czy ta funkcja zwycięży na całym świecie.

Edytuj finanse



Source link