Branża turystyczna często omawia, w jaki sposób podróżni i rządy radzą sobie z niektórymi miejscami na całym świecie, byli obciążone przez bazę turystyczną – zwłaszcza czy konsumenci wzięli to pod uwagę planowanie ITIR i czy jest to rozważane?

Accor, Booking.com i University of Surrey niedawno opublikowali raport, który skłania podróżników do podjęcia bardziej zrównoważonego zachowania. Do końca 2023 r. Phocuswright opublikuje wyniki ankiety, w której podróżni nie rozumieją związku między supertourystyką a zrównoważonym rozwojem. Co z dostawcą podróży? Jak duża odpowiedzialność musi złagodzić przeludnienie w popularnych miejscach?

„Turyści nie mogą niczego wybrać, ale co oferuje motyw, prawda?” Harold Goodwin jest założycielem ICRT Global. „Więc to, co zapewniają, decydują firmy i samorządy lokalne”.

Philip Halanen jest szefem zrównoważonego rozwoju i zamówień dla Wyndham Resorts and Hotels w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Hej, powiedzmy, że firma ponosi dużą odpowiedzialność za otwartość.

Halanin mówi „Jeśli zwracają uwagę tylko na miejsca docelowe o wysokim popycie, powodują bezpośrednio problemy”.

Potrzebne są wysiłki zespołu, aby zwalczyć zatłoczenie

Danielle D'Olva, dyrektor ds. Zrównoważonego rozwoju na Booking.com, powiedziała, że ​​trasa bitwy należy uznać za wspólną odpowiedzialność między podróżnikami, firmami, miejscami docelowymi i rządami.

Haranen powiedział, że rozwiązaniem problemu super podróży zostało rozstrzygniętych przez wielu zainteresowanych stron. Z zrównoważonego punktu widzenia jest to w interesie wszystkich, aby chronić historycznie popularne miejsca. D'Olva powiedział, że chociaż podróżni mają obowiązek podjąć działania, dostawcy podróży mają obowiązek pomóc podróżnym w podejmowaniu bardziej zrównoważonych decyzji.

Powiedziała: „Obejmuje to podaży budowlanej bardziej zrównoważonych opcji, aby zapewnić ochronę pięknego świata, ale inwestuje, promuje i współpracuje z miejscami docelowymi, zakwaterowaniem i doświadczeniami, priorytetem zrównoważonym rozwojem”.

Powiedziała, że ​​podróżnicy mogą pozytywnie wpłynąć na świat, wybierając miejsca docelowe z mniejszą liczbą tłumów i działając odpowiedzialnie podczas ich odwiedzania. Te elementy są ze sobą powiązane. D'Civa przyjmuje metodę Booking.com jako przykład.

Program zrównoważonego rozwoju firmy ma na celu rozwiązywanie problemów z super podróży poprzez promowanie zakwaterowania, które wykorzystują mniej zasobów w miejscu docelowym lub osobom, które są świadome i zarządzają swoim wpływem na ich społeczności lokalne. Firma opracowała plan współpracy z Gundungen w celu osiągnięcia zrównoważonych praktyk.

„W przypadku zakwaterowania, które jeszcze nie wpłynęło na ten wpływ, współpracujemy z nim, aby uczynić go bardziej zrównoważonym i przyjaznym dla społeczności praktyk i pracujemy tam, gdzie to możliwe, aby zapewnić, że nieruchomość jest w pełni wspierana”.

Goodwin powiedział, że nie widział żadnego rozwiązania wszystkich problemów oprócz działań rządowych. Hej, trudno jest prywatnie być popularnym wśród turystów. Goodwin powiedział, „Miejsca docelowe muszą rozwiązywać problemy z supersztourystycznym pod względem podaży”.

Wymagał tworzenie systemów do zarządzania liczbami odwiedzających, Wenecji, Włoch i innych systemów, które wdrożyły podobne środki. Hej, uważa, że ​​te ruchy nie będą miały znaczenia, dopóki koszt nie będzie ogromny. W 2024 r. Prawie pomogło mironom zapłacić za wizytę w Wenecji. W ubiegłym miesiącu miasto ogłosiło, że w tym roku podwoi opłaty – z 5 euro do 10 euro, z datami wniosku prawie dwukrotnie.

Chociaż polityka nie była jeszcze przeglądana, niezależnie od tego, czy poszukiwanie jako przyjęcia może znacząco zmniejszyć liczbę odwiedzających, eksperci twierdzą, że koordynacja miejsc docelowych a innymi uczestnikami branży jest kluczowa. Wielu interesariuszy jest potrzebnych do zwalczania supertourystyki. W interesie wszystkich leży ochrona miejsc popularnych w historii z perspektywy zrównoważonego rozwoju.

„Ważne jest, aby hotele i biura podróży działały bezpośrednio w biurach, aby upewnić się, że są one zgodne z prawem i wymaganiami, a następnie zapewnić im sposób współpracy w celu dalszego złagodzenia problemu”. – powiedział Haranin.

Dlaczego trudno jest uzyskać rozwiązanie?

Rozpowszechnianie pomysłów jest często sposobem na wyciągnięcie podróżników z przepełnionych miejsc docelowych i potrzeby większej liczby turystów. Ale to nie jest takie proste.

„Prawda jest taka, że ​​miejsca docelowe są popularne, ponieważ są dobre” – powiedział Haranin. „Barcelona, ​​Wenecja i Paryż mają nadzieję, że zawsze będą popularnym miejscem turystycznym”.

Goodwin powiedział, że aby zaspokoić potrzeby podróżników, istnieją biura podróży. Hej, dałem St. Mark Square w Wenecji jako ilustrację: „Nie sądzę, aby organizatorzy i turyści przestają tam chcieć jechać”.

Każdy sektor w każdej branży jest zmuszony do zapewnienia najlepszej usługi podróżnym. „Linie lotnicze chcą, aby miejsca się zapełniły, chcą jak największej liczby lotów i tak dużych, jak to możliwe” – powiedział Goodwin. „Bardzo trudno to zmienić”.

Marki powinny nadal próbować. Importowane firmy turystyczne będą aktywnie edukować podróżników – punkt, który miał raz po raz – pomimo tego, że posiadasz to, co posiadasz, wciąż próbują przesunąć transport do alternatywnych miejsc docelowych.

„Wiele z nich jest poparte popularnymi trendami podróży. Ważne jest, aby upewnić się, że Twoja firma odzwierciedla trendy w publikowaniu dokumentów podczas zmniejszania wpływu super podróży” – wyjaśnił Halanen.

Halanen powiedział: Wyndham jest zobowiązany do opracowania swojego portfela mniej znanych regionów, w tym Rumunii, Gruzji i Części Indii.

D'Olva powiedział, że edukacja jest nadal potrzebna, aby pomóc podróżnym zrozumieć ich wybory. „To nie tylko ludzie, ale gdzie idą. Przemysł może zrobić więcej, aby promować sezon ramion i szczytowe podróże” – powiedziała.

D'Ilva zauważa, że ​​badania Booking.com pokazują, że około połowa podróżnych woli odwiedzać mniej znane miejsca na hotspotach turystycznych. Co najważniejsze, kluczowe jest praca zespołowa między dostawcami podróży, władzami lokalnymi i globalnymi społecznościami podróży – ważna część ważnych obowiązków przyjmowanych obecnie przez dostawców podróży.

Halanin mówi „Firmy turystyczne koncentrują się na świadczeniu bardziej zrównoważonych usług i promowaniu ich produktów za pomocą produktów dostarczanych lokalnie, aby zapewnić, że nadal osiągają zyski z branży turystycznej do miejsca docelowego”.

pogląd: 557



Source link