Branża turystyczna często omawia, w jaki sposób podróżni i rządy radzą sobie z niektórymi miejscami na całym świecie, byli obciążone przez bazę turystyczną – zwłaszcza czy konsumenci wzięli to pod uwagę planowanie ITIR i czy jest to rozważane?
Accor, Booking.com i University of Surrey niedawno opublikowali raport, który skłania podróżników do podjęcia bardziej zrównoważonego zachowania. Do końca 2023 r. Phocuswright opublikuje wyniki ankiety, w której podróżni nie rozumieją związku między supertourystyką a zrównoważonym rozwojem. Co z dostawcą podróży? Jak duża odpowiedzialność musi złagodzić przeludnienie w popularnych miejscach?
„Turyści nie mogą niczego wybrać, ale co oferuje motyw, prawda?” Harold Goodwin jest założycielem ICRT Global. „Więc to, co zapewniają, decydują firmy i samorządy lokalne”.
Philip Halanen jest szefem zrównoważonego rozwoju i zamówień dla Wyndham Resorts and Hotels w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Hej, powiedzmy, że firma ponosi dużą odpowiedzialność za otwartość.
Halanin mówi „Jeśli zwracają uwagę tylko na miejsca docelowe o wysokim popycie, powodują bezpośrednio problemy”.
Potrzebne są wysiłki zespołu, aby zwalczyć zatłoczenie
Danielle D'Olva, dyrektor ds. Zrównoważonego rozwoju na Booking.com, powiedziała, że trasa bitwy należy uznać za wspólną odpowiedzialność między podróżnikami, firmami, miejscami docelowymi i rządami.
Haranen powiedział, że rozwiązaniem problemu super podróży zostało rozstrzygniętych przez wielu zainteresowanych stron. Z zrównoważonego punktu widzenia jest to w interesie wszystkich, aby chronić historycznie popularne miejsca. D'Olva powiedział, że chociaż podróżni mają obowiązek podjąć działania, dostawcy podróży mają obowiązek pomóc podróżnym w podejmowaniu bardziej zrównoważonych decyzji.
Powiedziała: „Obejmuje to podaży budowlanej bardziej zrównoważonych opcji, aby zapewnić ochronę pięknego świata, ale inwestuje, promuje i współpracuje z miejscami docelowymi, zakwaterowaniem i doświadczeniami, priorytetem zrównoważonym rozwojem”.
Powiedziała, że podróżnicy mogą pozytywnie wpłynąć na świat, wybierając miejsca docelowe z mniejszą liczbą tłumów i działając odpowiedzialnie podczas ich odwiedzania. Te elementy są ze sobą powiązane. D'Civa przyjmuje metodę Booking.com jako przykład.
Program zrównoważonego rozwoju firmy ma na celu rozwiązywanie problemów z super podróży poprzez promowanie zakwaterowania, które wykorzystują mniej zasobów w miejscu docelowym lub osobom, które są świadome i zarządzają swoim wpływem na ich społeczności lokalne. Firma opracowała plan współpracy z Gundungen w celu osiągnięcia zrównoważonych praktyk.
„W przypadku zakwaterowania, które jeszcze nie wpłynęło na ten wpływ, współpracujemy z nim, aby uczynić go bardziej zrównoważonym i przyjaznym dla społeczności praktyk i pracujemy tam, gdzie to możliwe, aby zapewnić, że nieruchomość jest w pełni wspierana”.
Goodwin powiedział, że nie widział żadnego rozwiązania wszystkich problemów oprócz działań rządowych. Hej, trudno jest prywatnie być popularnym wśród turystów. Goodwin powiedział, „Miejsca docelowe muszą rozwiązywać problemy z supersztourystycznym pod względem podaży”.
Wymagał tworzenie systemów do zarządzania liczbami odwiedzających, Wenecji, Włoch i innych systemów, które wdrożyły podobne środki. Hej, uważa, że te ruchy nie będą miały znaczenia, dopóki koszt nie będzie ogromny. W 2024 r. Prawie pomogło mironom zapłacić za wizytę w Wenecji. W ubiegłym miesiącu miasto ogłosiło, że w tym roku podwoi opłaty – z 5 euro do 10 euro, z datami wniosku prawie dwukrotnie.
Chociaż polityka nie była jeszcze przeglądana, niezależnie od tego, czy poszukiwanie jako przyjęcia może znacząco zmniejszyć liczbę odwiedzających, eksperci twierdzą, że koordynacja miejsc docelowych a innymi uczestnikami branży jest kluczowa. Wielu interesariuszy jest potrzebnych do zwalczania supertourystyki. W interesie wszystkich leży ochrona miejsc popularnych w historii z perspektywy zrównoważonego rozwoju.
„Ważne jest, aby hotele i biura podróży działały bezpośrednio w biurach, aby upewnić się, że są one zgodne z prawem i wymaganiami, a następnie zapewnić im sposób współpracy w celu dalszego złagodzenia problemu”. – powiedział Haranin.
Dlaczego trudno jest uzyskać rozwiązanie?
Rozpowszechnianie pomysłów jest często sposobem na wyciągnięcie podróżników z przepełnionych miejsc docelowych i potrzeby większej liczby turystów. Ale to nie jest takie proste.
„Prawda jest taka, że miejsca docelowe są popularne, ponieważ są dobre” – powiedział Haranin. „Barcelona, Wenecja i Paryż mają nadzieję, że zawsze będą popularnym miejscem turystycznym”.
Goodwin powiedział, że aby zaspokoić potrzeby podróżników, istnieją biura podróży. Hej, dałem St. Mark Square w Wenecji jako ilustrację: „Nie sądzę, aby organizatorzy i turyści przestają tam chcieć jechać”.
Każdy sektor w każdej branży jest zmuszony do zapewnienia najlepszej usługi podróżnym. „Linie lotnicze chcą, aby miejsca się zapełniły, chcą jak największej liczby lotów i tak dużych, jak to możliwe” – powiedział Goodwin. „Bardzo trudno to zmienić”.
Marki powinny nadal próbować. Importowane firmy turystyczne będą aktywnie edukować podróżników – punkt, który miał raz po raz – pomimo tego, że posiadasz to, co posiadasz, wciąż próbują przesunąć transport do alternatywnych miejsc docelowych.
„Wiele z nich jest poparte popularnymi trendami podróży. Ważne jest, aby upewnić się, że Twoja firma odzwierciedla trendy w publikowaniu dokumentów podczas zmniejszania wpływu super podróży” – wyjaśnił Halanen.
Halanen powiedział: Wyndham jest zobowiązany do opracowania swojego portfela mniej znanych regionów, w tym Rumunii, Gruzji i Części Indii.
D'Olva powiedział, że edukacja jest nadal potrzebna, aby pomóc podróżnym zrozumieć ich wybory. „To nie tylko ludzie, ale gdzie idą. Przemysł może zrobić więcej, aby promować sezon ramion i szczytowe podróże” – powiedziała.
D'Ilva zauważa, że badania Booking.com pokazują, że około połowa podróżnych woli odwiedzać mniej znane miejsca na hotspotach turystycznych. Co najważniejsze, kluczowe jest praca zespołowa między dostawcami podróży, władzami lokalnymi i globalnymi społecznościami podróży – ważna część ważnych obowiązków przyjmowanych obecnie przez dostawców podróży.
Halanin mówi „Firmy turystyczne koncentrują się na świadczeniu bardziej zrównoważonych usług i promowaniu ich produktów za pomocą produktów dostarczanych lokalnie, aby zapewnić, że nadal osiągają zyski z branży turystycznej do miejsca docelowego”.
pogląd: 557