Ligi i kluby nadal napędzają doświadczenie 360 ​​stopni | kopanie piłki nożnej


Niemiecka liga piłkarska (DFL) nadal ściśle współpracuje ze swoimi klubami, po raz kolejny stając się najbardziej innowacyjnym w najlepszych ligach europejskich. Ostatnio istniał VFB Stuttgart.

W Stuttgart widzowie mogą korzystać z „wyświetlacza montażu”, aby wypróbować specjalne wrażenia z gier.
VFB Stuttgart

W wygranej 1-2 nad Werder Bremen 1-2 w ostatnią niedzielę widzów w dzielnicy komercyjnej Areny byli w stanie wypróbować 360-stopniowe doświadczenie 3D na żywo z tak zwanym „wyświetlaczem zamontowanym na głowie”. Aby włączyć ten test, trzy specjalne kamery w obszarze wewnętrznym pola i wewnętrznym obszarze VIP uchwyciły niezbędne obrazy i wytworzyły wymagany stereoskopowy sygnał pola i 60 fps w strumieniu 10K o wysokiej rozdzielczości, 60 fps, tj. 60 klatek na sekundę.

Po raz pierwszy kluby Bundesligi zapewniają, co nazywa się wciągającymi filmami wideo do akcji trawnika na żywo, w tym nagrywanie zza kulis. Jeden termin w świecie rzeczywistości wirtualnej jest wciągający. Można powiedzieć, że w przypadku meczów piłkarskich na żywo wykonywanych przez przewidywane sygnały wideo wyświetlacz wyświetlacza wydaje się być częścią wirtualnej lub wirtualnej gry. Super Puchar między VFB i Bayer Leverkusen (3: 4 IE) został przetestowany w tej technologii przed tym sezonem.

„Mądrze wykorzystuj możliwości zmian cyfrowych”

„Przyśrodkowe doświadczenie sportowe uległy podstawowym zmianom i chcemy aktywnie je kształtować. Tematy danych, kamery i urządzenia do noszenia, takie jak nowoczesne okulary mieszanej rzeczywistości, oferują fascynujące możliwości poszerzenia możliwości doświadczenia stadionu” – wyjaśnia Alexander Wehrle, CEO Stuttgart. „Nawet jeśli doświadczenia na żywo na stadionach pozostają niezastąpione, postrzegamy to jako okazję do mądrego wykorzystania zmian cyfrowych. Na naszej najnowszej arenie MHP tworzymy najlepsze warunki – obecne testy są pierwszym krokiem w kierunku innowacyjnych form interakcji fanów i używania mediów oraz używania mediów”.

Nowy produkt medialny rośnie.

Nowy produkt medialny rośnie.
VFB Stuttgart


Pracownicy VFB i DFL rozmawiają na ten temat od Super Bowl. Poprzez ten nowy test Sojusz ma nadzieję na dalsze opracowanie produktów medialnych poprzez dalsze technologie pozycjonowania kamery lub transmisję sygnału, usuwanie i konsumpcję. Jest to również konieczne. Ponieważ przychody mediów stagnacji w domu i na arenie międzynarodowej. W związku z tym, jeśli sojusz między dyrektorem zarządzającym dr Marc Lenz i dr Steffen Merkel odzwierciedla innowacje i nabywa otwarte kluby, takie jak VFB, tematy te wydają się zrozumiałe.

„Z wyraźnym skupieniem, koncentrując się na potrzebach fanów i partnerów medialnych Bundesligi, i twierdzi, że jest ona„ blisko gry ”(bardziej blisko gry, tj. Czerwonej), destrukcyjne innowacje odgrywają centralną rolę w naszej strategii innowacji i produktu” – powiedział Scholler, Dominik Scholler, wiceprezes ds. Zarządzania produktem i wiceprezesem DFL. „Z przyjemnością zrobiliśmy kolejny krok z VFB Stuttgart w naszej serii testowej. W rzeczywistości test zaimplementował spółkę zależną Liga, Sport Cast, poprzez Berlin uruchomienie Softsotics, która opracowała tę technologię.



Source link