Ma to kluczowe znaczenie dla przepływu ruchu w mieście: Magdeburg Circle Bridge na Damaschkeplatz w centrum miasta. Most głównego stacji został całkowicie zamknięty od wtorku z powodu poważnych uszkodzeń. Ruch do samochodów, tramwajów, rowerzystów i pieszych jest ograniczony. Po latach budowy tunelu zagraża kolejny stały plac budowy. Najpierw stwórz tymczasowy most.
Ten Most pierścienia Magdeburga Damaschkeplatz jest całkowicie zamknięty we wtorek. Według rządu miasta jest to ogromne szkody mostu. W specjalnym teście znaleziono wiele pęknięć w elementach napięcia, z których niektóre były nawet zepsute.
Zgodnie z informacjami szkody są tak poważne, że naprawy nie są już możliwe – według miasta rozbiórka mostów jest nieunikniona. Tymczasowe alternatywne budynki należy tworzyć jak najszybciej.
Zablokowanie ogranicza samochody, tramwaje, rowerzyści i piesi
Głośny Zarządzanie miejskim już wkrótce Ograniczenia ruchu samochodowego, tramwajów, rowerzystów i pieszych. Ruch samochodowy będzie Przez A14 Zmniejszony rowerzyści i piesi mogą używać mostów w górach lodowcowych lub w Albert-Vater-Straße.
Ruch tramwajowy jest również zamknięty.
Ten transfer będzie kierowca Zalecane z kierowcami
Rząd miasta zaleca objazd na dużą skalę przez Autobahn 14. Ostatnim wyjściem z pierścienia Magdeburgera w północnym kierunku podróży jest wyjście Liebknechtstraße, przeciwne do Bundestraße1/Albert-Vater-Vater-Straße.
Według policji ostatnie odejście na północy musiało zostać zresetowane, ponieważ piesi i rowerzystowie na ZOB przekroczyli pierścień Magdeburger.
Mapy blokuje mosty na Damaschkeplatz: to są transfery
W ten sposób MVB prowadzi do tramwajów
Jak ogłosiła Magdeburg Transport Company (MVB), Od momentu powstania od samego początku prowadzi kilka tramwajów. Obejmuje to wiersze 1, 3, 4, 5 i 6. W szczególności transfer wygląda tak:
- Ten Linia tramwajowa 1 Podróżowanie między Kannensstieg i Olvenstedter Platz przez Leitenstraße, Hasselbachplatz, Südring, Westing i Damaschkeplatz.
- Ten Linia tramwajowa 3 Działania między Klinikum olvenstedt a Diesdorfem przez Olvenstedter Platz, Damaschkeplatz i Westring. (Około 20 minut cykl)
- Ten Linia tramwajowa 4 Jazda między Klinikum olvenstedt i Cracau przez Europsaring, Westring, Südring, Hasselbachplatz, Verkehrsbetriebe i Central Station/ Central Station/ Willy-Brandt-Platz.
- Ten Linia tramwajowa 5 Działania między Diesdorfem a centrum wystawowym poprzez Westring, Südring, Raiffeisenstraße i S-Bahnhof Buckau. (Około 20 minut cykl)
- Ten Linia tramwajowa 6 Skrócony tylko między Herrenkrug i Hauptbahnhof/ Willy-Brandt-Platz.
Podobnie jak tutaj tramwa nie jest już jazdę pod mostem Damaschkeplatz.
Wyeliminuj zatrzymanie Hauptbahnhof/Kölnerplatz. Dlatego pasażerowie powinni przestać używać Hauptbahnhof/Willy-Brandt-Platz. Według MVB pociągi naruszają przepisy z powodu warunków krótkoterminowych. Będą również opóźnienia w innych liniach.
Mosty na ringu Magdeburg: niebezpieczeństwa powyżej i poniżej budynku
MDR Saxony-Anhalt powiedział, że największym ryzykiem jest waga samego mostu, powiedział Jorg Rebaum, agent budowlany w Magdeburgu. Jazda nadal przynosi większą wagę. Istnieje ryzyko na moście i poniżej. Dlatego oba obszary muszą być zablokowane. Rehbaum powiedział, że zdjęcie było „stosunkowo niszczycielskie”.
Niestety, zdjęcia, które mamy, są stosunkowo niszczące. (…) Oznacza to tylko coś, czego chcemy uniknąć, ale jest to nieuniknione: musimy zablokować most. Będziemy musieli je zburzyć i odbudować.
Agent budowlany Magdeburg Jörgrehbaum |
Magdeburg Ob Borris wymaga zrozumienia
Burmistrz Simone Borris (niezależny) nazwał sytuację „szokującą” w wywiadzie MDR i mówił o „znacznym wyzwaniu”. Poprosiła ludzi Magburgera o zrozumienie. Jeśli nie musisz iść bezpośrednio do miasta, zostaniesz poproszony o ominięcie miasta.
W kierunku rządów federalnych i stanowych Boris odwołał się, aby Nowy Jork potrzebował wsparcia finansowego. Renowacja mostu będzie kosztować co najmniej 10 milionów euro. Jeśli wszystkie zrujnowane mosty zostaną zaktualizowane, będzie to kosztować od 10 do 150 milionów euro – w zależności od tego, kiedy zostaną zbudowane.
Według Borisa procesy czasowe takie jak rozbiórka są nadal otwarte. (Obraz archiwum)
Naprawa mostu jest gotowa do letnich wakacji?
Broker budowlany Magdeburga Rehbaum powiedział MDR, że na podbudowy mostu zostanie umieszczony tymczasowy most. Obecny most powinien zostać rozebrany stosunkowo szybko w ramach obrony zagrożenia. Może to ponownie przepływać, przynajmniej w dającej się przewidzieć przyszłości.
Rehbaum powiedział, że tymczasowy most został dostarczony stosunkowo szybko, a konferencja trwała około 10 tygodni. Agent budowlany powiedział, że ma nadzieję, że pierścień Magdeburg z prowizorycznym mostem zostanie przywrócony na letnie wakacje.
Burmistrz Borris powiedział wcześniej, że nie ma konkretnego harmonogramu do dalszych procedur. „Obecnie prowadzimy dogłębne rozmowy z osobami odpowiedzialnymi za to, że jesteśmy w stanie to zrobić. Oczywiście musimy również sprawdzić, czy istnieje problem z prawem zamówień”-powiedział burmistrz.
Według Borrisa należy również sprawdzić, czy inne place budowy mogą być w stanie pobrać tymczasowy odpoczynek, aby zapobiec wypadkom drogowym.
W przeciwnym razie spowoduje to wypadki drogowe – nie chcemy tego.
Simone Borris, burmistrz Magdeburg |
Most jest nieodwracalny.
ADFC wymaga od rowerzystów krótkiego objazdu
Tymczasem ADFC Magdeburg wzywa, aby ślady i jazda na rowerze do poruszania się tak szybko w Damschkeplatz. Dotyczy to szczególnie transportu publicznego i transportu samochodowego. Ponieważ teraz zależy od faktu, że ponieważ wiele osób używa motocykli w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Chodzi o zapobieganie wypadkom drogowym i łagodzenie tych, którzy pilnie polegają na samochodach, ADFC napisał na swojej stronie internetowej.
Dobry odległość spaceru jest szczególnie ważna w związku z głównym dworcem kolejowym, ponieważ nie jest niepotrzebnie odwrócone od zdalnych osób dojeżdżających do pracy i zapewnia szybki „most konwersji” dla pasażerów MVB między transportem publicznym a między Stadfield, Diesdorf i Olvenstedt. Kluby rowerowe przedstawiły różne sugestie dotyczące możliwych transferów.
Kontrola po upadku Drezno
Ten Pierścień Magdeburger to autostrada prowadząca do miasta. Nazywa się to również styczną, aw praktycznym sensie nie jest pierścieniem, ale związek między Północą a Południem. Budowa rozpoczęła się w 1970 roku i zawierała połączenie z autostradą, a trasa została ukończona w 1975 r. Zawalony most Drezna Ode Miałem wskazówki dotyczące materiałów w Magdeburgu Sprawdź trzy zaciśnięte betonowe mosty pierścienia.
Według miasta tak zwanego Hennigsdorfer, na moście jest zainstalowany most, gdzie istnieje ryzyko tak zwanej korozji pęknięcia napięcia. Ta zaciskająca stal jest również instalowana na moście Chant.
DPA, MDR (Linus-Benedikt Zosel, Maximilian Fürstenberg, Kalina Bunk) | Po raz pierwszy opublikowane 14 kwietnia 2025
(Tagstotranslate) Magdeburg (T) Flow (T) Damaschkeplatz
Source link