Tajlandzka spółka zależna Bank Kasikorn Beacon Venture Capital zainwestował w wysokości 25 USD udziałów w Travero, krajowej biurze podróży internetowej w Tajlandii, ustanowionym przez Anupong Kriangkrailipikorn w 2015 r. I zmieni go jako Gother.

Ogłoszenie zostało wydane na pierwszym szczycie K Travel Technology zorganizowanym przez koreańską organizację turystyczną w środę z Seulem. Umożliwi to krajowym instytucjom internetowym rozszerzenie swoich usług za granicą, umożliwiając turystom tajlandzkim zakupem podróży poza Tajlandią. Obecnie jego działalność jest czysto krajowa – tajlandzcy podróżnicy podróżują we własnym kraju.

W ramach zmiany nazwy i ekspansji Traveligo ma nadzieję na współpracę z Takemetour, internetowym rynkiem podróży i wydarzeń w Tajlandii. Taro Amornched jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Traverigo, który znalazł Takemetour w 2015 roku. Powiedział, że jest to ważny moment dla tajskich startupów podróży i napędza inne tajskie firmy turystyczne.

Anupong uważa, że ​​jest to ważny kamień milowy w rozwoju jego startupu i założył od swojej rodziny 1 milion dolarów. Hej, zapytany, czy rodzina lubi go w grupie na szczytu technologii podróży K, hej.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej nowej fazy wzrostu”.

Hej, partnerzy Takmathura są kluczowe dla tego nowego etapu wzrostu. Taro zauważył, że Takemetour pochodzi od 99% klientów za granicą, którzy przybywają do Tajlandii, aby doświadczyć doświadczenia kraju. Te dwie firmy są idealne dla swoich klientów i produktów. Taro mówi, że dodając podróże i zajęcia do platformy Gothera, mogą uczynić ją jeszcze bardziej ekscytującymi i zainspirować podróżników do wyjścia poza loty, hotele i hotele.

Tak więc inwestycja banku zapewni dostęp do 20 milionów użytkowników aplikacji Bank Lifestyle Super, powiedział Anupong. Początkowa ekspansja Anupong skupi się na Korei Południowej, Japonii i Singapurze.

Biorąc pod uwagę odzyskiwanie tajlandzkiego przemysłu turystycznego – w tym przychodzące i wychodzące, czas ekspansji jest prawidłowy. Taro powiedział, że Tajlandia branża turystyczna weszła na stację, a dwie trzecie wyzdrowiało. Wyszukiwanie rynkowe Korea Południowa i Indie są kierowane. Chiny stanowiły 30% przybycia pandemii.

Taro powiedział, że Koreańczycy jadą do Tajlandii i odwiedzają popularne miejsca dietetyczne w tajskich dramatach. Anupong, tajski człowiek, który podróżował do Korei Południowej, powiedział, że był pod wpływem dramatu K. Obie strony mają nadzieję, że ten dwukierunkowy ruch dobrze wróci do przyszłej ekspansji Gotta w Korei Południowej.



Source link