W Darmstadt nowe budynki w chorych Rheinbrücke są z niecierpliwością planowane. Samochód może jeździć tylko do końca 2030 roku. Plan Xinqiao Xinqiao jest spóźniony na nadzór.
Tramwaj może nadal jechać przez most Rheinstrasse.
Zdjęcie © Uwe Gerritz (Hessenschau.de)
Jako szef transportu i regulacji Paul Georg Wandrey (CDU) podkreślił w piątek w dniu wiadomości, nowy plan budowy Rheintraßenbrücke szybko rozwija się na kulisach. Nawet na moście nie wydaje się, aby nic nie zostało zrobione.
Poprawka została stworzona
Obecnie podejmowane są poprawki do zatwierdzonego planu zatwierdzenia, tj. Nie jest wymagany nowy test zatwierdzenia. Wandrey powiedział, że uważa, że wniosek zostanie zatwierdzony.
Ponadto przygotowano różne nagrody Planning Service Awards do kolejnych nagród budowlanych. W ciągu ostatnich kilku miesięcy zmiany w znakowaniu i oznakowaniu również poprawiły pierścień transferowy.
Musi zaktualizować most chory
Mosty na zachodzie miasta, które podróżują po kolei, były początkowo częściowe i zakończyły się pod koniec wiosny 2022 Całkowicie wyłącz samochody i ciężarówki Zrobiony. Budynki powyżej 100 lat są zrujnowane i muszą zostać odnowione. Od tego czasu tylko piesi, rowerzyści i tramwaje byli w stanie korzystać z mostu.
W przypadku około 50 000 samochodów codziennie docierały do A5 i A67, ustawy obwodnictwa naprężenia drogowego. Wandrey powiedział, że ten fakt pokazuje, że zaległości strachu nie zawiodły przed połączeniem autostrady.
Dyrektor ds. Transportu Darmstadt Wandrey przekazał informacje na stronie do planowania statusu
Zdjęcie © Uwe Gerritz (Hessenschau.de)
Wandrey kontynuował, że system zatłoczenia ruchu cyfrowego żądany przez Hessena Mobil mógł zostać ponownie usunięty. „Nigdy nie mieliśmy zaległości od półtora roku”.
Oszczędzaj tak długo, jak to możliwe
Ostatnie badania statyczne niedawno w październiku wykazały, że korzystanie z samochodów i ciężarówek jest nadal możliwe. Jednak ludzie chcą przynajmniej wywierać presję na mosty, aby można było nadal stosować tramwaj, więc transport publiczny można stosować do czasu planowanej rozbiórki w 2027 r.
Głos
00:39 minut.|.|.Stefanie Hofmann
Powiedział, że do końca 2023 r. Departament zatrzymał pierwszy proces nagród dla nowego budynku. Plan obejmuje zbyt wiele czasu i ryzyka finansowe, takie jak koordynacja pociągu. Dzięki nowemu planowi chcesz uczynić się bardziej niezależnym.
Łóżka lekkoatletyczne nie wspierają już
Jest to nowy plan zapewnienia mostu wolności i napięcia bez innego wsparcia na drewnianiu. Zmniejszy to niezbędne przerwy w ruchu kolejowym. Ze względu na zmiany w zasadach ruchu kolejowego nowy most powinien być również o 50 cm wyższy.
Stalowa konstrukcja z łukami czterech i pół ogona jest zaprojektowana w celu oddzielenia ruchu pieszych i jazdy na rowerze od sześciu torów autostrady, dwóch lądowych i czterech wzdłuż autostrady w kierunku autostrady. Tramat ma również dodatkowy tor. Wszystko to powinno poprawić bezpieczeństwo ruchu.
Domyślnie w latach 90.
Chociaż Wandrey chwalił Darmstadt Urban Development Company (DSE) za szybkie wdrożenie studium wykonalności dla pracy wszystkich zaangażowanych w projekt, narzekał w przeszłości. Wady mostu zostały ustalone w latach 90.
„W rzeczywistości cała dźwignia powinna być ustawiona w połowie lat 90., co prowadzi do nowego mostu”. Szef departamentu, urodzony w 1990 r., Powiedział, że fakt, że nie wydarzyło się w ciągu ostatnich 30 lat, oznacza, że jesteś teraz pod presją czasu.
Rozbiórka do końca 2027
Wciąż skuteczny harmonogram badania wykonalności sugeruje, że do końca 2027 r. Odnowienie kolei zostanie wykorzystane do usunięcia starego mostu. Wymienione grupy upraw są wymienione, a później zostaną zintegrowane z nowym budynkiem.
Po usunięciu mostu tramwaje, które wcześniej podróżowały po moście, zostały zastąpione autobusami. Według miasta zajmie to około półtora roku. Oczekuje się, że nowy most zostanie ukończony w czwartym kwartale 2029 r., W tym ruchu tramwaju.
Do końca 2030 roku samochody są zatwierdzane
Ale dzięki dyrektorowi zarządzającemu DSE Bernd Neis po raz kolejny wyjaśnia, że samochody mogą prowadzić tylko za rok. „Przejście do mostu musi być nadal wyprodukowane. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy most zostanie wstawiony”. To się skończy dopiero na początku 2030/2031.
Wandrey ponownie podkreślił, że nowy plan uratował około dwóch lat budowy. Oczekuje się również, że oszczędności wydziałowe zaoszczędzą koszty. Obecnie w gospodarstwie domowym jest około 110 milionów euro. Według jego szacunków most jest o około 10% tańszy.
audycja:
HR4,
Źródło: hessenschau.de