Pokolenie Z powierzy zakupy AI


Raport Connected Shopper Salesforce Pokazuje, że przedstawiciele agentów zakupów opartych na Z AI, zwłaszcza są bardzo otwarci. Transgraniczne, 63% nastolatków i młodych ludzi twierdzi, że zatrudni agentów AI do zakupów, a AI również dokonuje zakupów. W Szwajcarii 53% respondentów stwierdziło, że korzystało z AI do wyszukiwania produktów. 75% ludzi wita agentów AI do automatycznego zakupu wybranych produktów po osiągnięciu określonej ceny.

Według raportu szwajcarskie dzielnice detaliczne uznały oznaki czasów: 86% detalistów zwiększa swoje inwestycje w sztuczną inteligencję, a 82% jest przekonanych, że agenci AI będą decydujące w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy, aby pozostać konkurencyjnym. Koncentruje się szczególnie na asystentach zakupów opartych na sztucznej inteligencji i asystentach sklepów interaktywnych.

Autorzy raportu wskazali również, że rozwój produktów i usług opłaci się za pokolenie Z, ponieważ zaangażowane pokolenie będzie miało największą siłę zakupową na całym świecie. Ponadto to pokolenie przyjęło w szczególności nową technologię sztucznej inteligencji: w przeciwieństwie do pokolenia wyżu demograficznego, pokolenie Z jest gotowe opuścić zakup, prawie trzy razy więcej.

Na koniec podkreśl znaczenie mediów społecznościowych. Około 40% przedstawicieli Z jest świadomych nowych produktów za pośrednictwem mediów społecznościowych. (Dok)

(TagStotranslate) Business and Markets (T) Oprogramowanie



Source link