Firma ubezpieczeniowa Hessena podniosła alarm: ładunek ratowniczych, drogie, nie jest już najnowszym. W nowym raporcie wzywasz podstawowe reformy, aby zrozumieć europejskie wzory do naśladowania.
Lider Stowarzyszenia Alternatywnych: „Nie ma to nic wspólnego z ludźmi zaangażowanymi w służby ratunkowe, którzy są wysoce zmotywowani i wysoce zaangażowani”.
Zdjęcie © Zdjęcie – legalne/DPA
Hessen Health Insurance Association szybko skrytykowało służby ratunkowe kraju. Według obecnych raportów testowych obecna struktura jest przestarzała, nieefektywna i zagrożone pacjenci są bezpieczni.
Firmy ubezpieczeń zdrowotnych wzywają do podstawowych reform – do centralnego wirtualnego centrum kontroli zdrowia. „System walczy od lat, a pacjenci to pacjenci” – powiedziała Claudia Ackermann, szef Hesse, przedstawiciela stanu VDEK.
Głos
00:46 minut.|.Lars Hofmann
Zbyt wiele centrów kontrolnych i zbyt mało struktur
Według firm ubezpieczeniowych, dostawa w HEISA jest bardzo zróżnicowana w sytuacjach awaryjnych – w zależności od tego, gdzie odbywa się operacja. Komunikacja między centrum kontroli a zespołem ratunkowym jest często kłopotliwa.
Obecnie istnieje 25 niezależnych centrów kontroli ratowniczej, a system jest zbyt mały, aby był skuteczny, ani skuteczny, ani nie jest to międzynarodowy standard jakości. „Szkodzą opiece nad pacjentem i jest to zbyt drogie” – powiedział Ackermann.
„Nie ma to nic wspólnego z osobami pracującymi w służbach ratunkowych, są wysoce zmotywowani i bardzo zaangażowani”. Pod tym względem nikt nie powinien się martwić zbytnio. Ale fakt obejmuje również, że karetki pogotowia, które mogą być konieczne w sytuacjach awaryjnych, które wcale nie są awarie.
Jednocześnie nie ma jasnej struktury, która specyficznie prowadzi ludzi do właściwej opieki, takich jak lekarze rodzinni lub ambulatoryjne punkty kontaktowe.
Potrzeba wirtualnych centrów kontroli
Firmy ubezpieczeń zdrowotnych wzywają do reformy dla kraju i dostawców usług ratunkowych do reformy. Celem jest wirtualne centrum kontroli zdrowia w centrum, które go łączy i lepiej wprowadza pacjentów do właściwej opieki.
Obejmuje to również zjednoczone połączenie alarmowe z obsługą telefonu i telemedycyny. Centrum kontroli powinno zapewnić, że istnieją powiązane standardy jakości, takie jak zawały serca lub uderzenia, i pomóc szybciej zidentyfikować faktyczne sytuacje kryzysowe.
Inne kraje służą jako wzorce do naśladowania i wspierają lekarzy
Vdek, jeden z autorów raportu, powiedział, że takie centralne centra kontroli od dawna istnieją w krajach takich jak Holandia lub Dania. W systemie zostaną zorganizowane porady ratunkowe i zdrowotne. Z drugiej strony, w Niemczech dotkniętych ludzi muszą sami zdecydować, czy wybrać lekarza rodzinnego, który wybierze 116 117 lub 112 – zwykle nie ma oceny medycznej.
Hessen Institute of Statutory Health Insurance Physicians popiera również roszczenia reform. Twój dyrektor generalny Frank Dastych powiedział, że prawdziwa sytuacja awaryjna musi zostać szybko i szybko zidentyfikowana, aby wprowadzić wysoce wykwalifikowane jednostki leczenia, takie jak udar lub zawał serca.
Oprócz ryzyka medycznego firmy ubezpieczeń zdrowotnych podkreślają również presję finansową. Ocena Aok Hessen pokazuje, że w ciągu ostatniej dekady centra kontroli awaryjnej wzrosły o 73%, a nawet 97% w przypadku transportu pacjenta. Tak więc Isabella Erb-Hermann z Aok Hessen widzi środki na obniżenie kosztów wirtualnej kontroli zdrowia.
DRK widzi potrzebę reformy
Raport jest również zainteresowany niemieckim Czerwonym Krzyżem. Stowarzyszenie stanu Hasia powiedziało, że od dawna ubiegało się o reformę awaryjną. Celem jest uniknięcie nieefektywności w tworzeniu alternatyw dla klasycznej opieki szpitalnej i zbliżenie ostrych leków do ludzi.
Raport firmy ubezpieczeń zdrowotnych opiera się na danych i danych ze wszystkich 25 centrów kontrolnych w Hesse.
audycja:
Informacje o zasobach ludzkich,
Źródło: DPA/LHE