Kontrowersje dotyczące nowego logo nowego logo Phillips University, Marlborough, weszła do następnej rundy: grupa aktywistów „porwała” przestrzeń reklamową w obszarach miejskich i przewróciła się ironicznymi plakatami.
Sport w Marlborough
Obraz © ten Irae
„Mistrz Baker Philip doradza: nie pozwól, aby twoje masło zabiera cię chlebem!” – To zdanie odtworzono na przystanku autobusowym Bachstras w Marlborough w piątek rano. Za nim znajduje się grupa „Dies Irae”, anonimowa grupa aktywistów znana z prowokującej kampanii plakatowej.
Głos
00:40 minut.|.|.Rebekka Dieckmann
Jak poinformował panel, kilka przystanków w mieście zostało przejęte w piątek wieczorem, nieoficjalne satyryczne kampanie. Plakat pokazuje oficjalne logo Uniwersytetu Philipa i łączy go z fikcyjnym „Landbäckei Marburg” i różnymi przysłówkami.
Krytyka projektu nowego uniwersytetu
Martwią się od tygodni Nowe projekty firm na popularnych uniwersytetach w Marlborough i nie tylko. Teraz krytyka jest wyraźna uproszczona reprezentacja tytułowego landgrafa Landgrafa Philipp. Jego niesamowity kapelusz przypomina kapelusz piekarza – społeczeństwo, którego aktywistowie używają teraz ironicznie.
Plakat znajduje się również przed University of Bigenstras
Obraz © ten Irae
Plakat „Dies Irae” również ułatwił demonstrację, jednak demonstracja nie trafiła bezpośrednio na uniwersytet. Zamiast tego koncentruje się na wymaganiach dotyczących polityki miasta Marburga – między innymi dla niedrogiej przestrzeni życiowej i większego wsparcia dla etapu kulturowego.
Organizacja skrytykowała nowe logo uniwersyteckie w pisemnym oświadczeniu. Aktywiści twierdzą, że łodyga „bezpośrednio z piekłach design” jest zadaniem „odpadów pikselowych” i „nadpłaconych agentów”. „Kto się zepsuł?” Zapytali prowokacyjnie.
Ironia narodowa
Grupa umiera Irae, zwróciła uwagę w całym kraju poprzez tak zwaną ekscytującą kampanię. Istniejące plakaty reklamowe są satyrowane lub zastępowane własnymi projektami. W przeszłości celem działania były partie polityczne, duże korporacje, takie jak McDonald's lub H&M, nagrody Bundesliga lub Kościół katolicki.
Łacińskie słowo „ten irae” oznacza „dzień gniewu”, hymn z czasów średniowiecza.
Zgodnie z własnym oświadczeniem grupa otworzyła szklaną okładkę na przystanku autobusowym podczas ostatniej kampanii w Marlborough i „zawiesiła” plakat. Mówi się, że istniejące plakaty pozostają w pudełku. Nic nie zostało uszkodzone.
Uniwersytet broni projektowania i ostrzega przed nieporozumieniami
Philips University ogłosił wymagania dotyczące zasobów ludzkich, a publiczne dyskusje na temat projektu nowych firm pokazują, że wiele osób ma świetne powiązania z uniwersytetem. „Kontrowersje są częścią debaty, szczególnie w kontekście naukowym” – powiedział uniwersytet.
Tymczasem uniwersytet podkreślił, że korzystanie z elementów logo nie jest dozwolone w ramach kampanii reklamowej. Plakaty mogą błędnie sprawiać wrażenie, że uczelnie są powiązane z wydarzeniami, które faktycznie nie są dla niego istotne. Według uniwersytetu plakaty należy usunąć na czas. „Cel przyciągania uwagi podjął działania”.
Usunięty plakat
Firma zidentyfikowała również problem, odpowiedzialny za wynajem dotkniętych powierzchni reklamowych. Zapytany o HR rzecznik słomy powiedział w piątek po południu: „Tematem jest to, że my, miasto i koledzy byliśmy w trakcie usuwania plakatu”. Podczas kampanii nie było szkód podczas kampanii.
audycja:
HR3, Hessenschau, dla środkowego Hessen,
Źródło: hessenschau.de