Berlin. Pociąg ładujący baterię podczas hamowania? Australijska firma przetestowała system, który zastąpił olej napędowy i znacznie zmniejszył dwutlenek węgla.
Pociągi elektryczne, które nie wymagają zewnętrznego zasilania energii? Teraz Foresight brzmi jak rzeczywistość: australijski Firma wydobywcza Fortescue z powodzeniem przetestowała tak zwany „nieskończony pociąg” na trasie 1100 km bez użycia paliw kopalnych, jak donosi magazyn „T3N”.
Nieograniczony pociąg: kamień milowy w zielonej płynności
Pociąg wykorzystuje fizyczną zasadę, która była już w największym na świecie samochodem elektrycznym, Lynx-E Mulic Tipper w Berneness Jura: Energia hamowania zamieniona w energię elektryczną podczas jazdy. Dlatego pociąg ładuje się, gdy podróżuje wzdłuż doliny na skałach do 65 ton. Według Fortescue uzyskana moc wystarczy, aby poradzić sobie z podróżą z powrotem do kopalni bez zewnętrznego ładowania.
Bardzo interesujące
Pociąg Infinity ukończył swoją pierwszą podróż wiosną: „Nie ma energii kopalnej w ramach podróży”, powiedziała Ellie Coates, szefowa Linkedin Fortuncue Zero. W roku, w rzeczywistych warunkach w regionie Pilbara, Infinity Train zostanie dalej testowany – biblioteka Destiny ma dwie ważne kopalnie rudy żelaza.
Do 2030 r.: Całkowita wymiana pociągów Dieser
Pociągi nie wymagają zewnętrznej infrastruktury ładowania ani innej energii odnawialnej. Fortescue mówi o systemie, który jest prawie samowystarczalny. Według firmy magazyn „T3N” poinformował, że firma może nawet wytwarzać nadmiar energii podczas hamowania.
„Turinya -Tag” – post Jana Hollitzera
Redaktor TA, Jan Hollitzer, koncentruje się na tematyce radzenia sobie z nami i będzie komentować w postaci komentarzy teraz iw przyszłości.
Kiedy zapisuję się na biuletyn, zgadzam się
Umowa reklamowa
przyjechać.
FortuneScue nadal stosuje 54 lokomotywy wysokoprężne w wydobywaniu rudy. Zostaną one stopniowo zastępowane najpóźniej przez pociągi nieskończoności 2030. Przejście do systemu elektrycznego oszczędza nie tylko około 82 milionów litrów oleju napędowego, ale około 235 000 ton oleju napędowego rocznie, ale także przynosi ogromną przewagę: według firmy może obniżyć koszty nawet o 80 milionów dolarów rocznie.