Pokolenie Z powierzy zakupy AI


Carpathia opublikowała swój ranking najlepiej sprzedających się sklepów internetowych w Szwajcarii, co dowodzi, że Zalando jest najwyższą pozycją z 1,7 miliarda CHF. Galaxus sprzedał 1,65 miliarda lalek, a następnie sprzedał za 1,15 miliarda SEK. Carpathia przewiduje, że w tym roku Galaxus przewyższy Zalando.

Podczas gdy trzy najlepsze (wciąż) pozostają niezmienione, Temu kontynuuje. Chiński sprzedawca internetowy jest w stanie zarobić trzy miejsca i zajmuje teraz szóstą pozycję ze sprzedażą 700 milionów. Kolejny chiński sklep zajmuje ósme miejsce z Alixpress. Według Carpathii, Temu, Aliexpress i Shein (13, 250 milionów CHF) zapewnili sprzedaż w szwajcarskim sektorze mody wynoszącym około 560 milionów CHF.

Nie ma dużych zmian w sklepie B2B. Shops Mercanto (CHF 662 miliony), Alltron (CHF 565 milionów), materiały elektryczne (CHF 550 milionów), Sonepar (390 milionów CHF) i Hogashop (370 milionów CHF) znajdują się w pięciu najlepszych miejscach. Według Carpathii transakcje B2B są trudne w 2024 r.: 8 z 15 sklepów internetowych B2B może stracić sprzedaż lub stagnację. W 2023 r. Tylko dwa sklepy straciły sprzedaż. Eksperci Carpathia zwrócili również uwagę, że pod względem ceny dział B2B ma niższą przejrzystość, a cena jest również ważniejsza niż ważna rola odgrywana przez dział B2C.

Szczegółowe rankingi i numery sprzedaży można znaleźć na wykresie. (Dok)

(TagStotranslate) Commerce & Marketing (T) Handel & Sales (T) Calpathia Consulting



Source link