Piloci muszą lądować na szybowcu na polu


Niezwykle przydatne słowa ze straży pożarnej Ohe i Schönningstedt. O godzinie 16:45 zgłoszono w poniedziałek, 9 czerwca. Swider rezygnuje na polu na północ od Schönningstedt.

Ponieważ początkowo było tylko kilka informacji, „y” życia ludzkiego jest również zagrożone.

Pilot pokazuje, jak odzyskać szybowce

Witryna katastrofy wkrótce miała wszystkie rdzenie. Dwaj członkowie załogi męskiej nie zostali ranni, a samolot nie został poważnie uszkodzony. Jednak 20-metrowy tor na ziemi dowodzi pozornej prędkości, z jaką jedzie lądowanie.

Po pierwszej uldze pytanie ma teraz sposób odzyskania szybowca. To nie jest ogromne wyzwanie dla pilotów. Zapewnia wprowadzenie do służb ratunkowych w budowie samolotów.

Razem rozdzielili samolot i nosili części pola. Tymczasem można zastosować przyczepę z szybowcem do dotarcia do krawędzi pola.

Służby ratunkowe i inni wolontariusze zapraszają poszczególne części do przyczepy. Towarzysze nie zapomną tak szybko celu. Nawet niektórzy obserwatorzy z pobliskich osad byli zaskoczeni.

Pogoda zapewnia pojawienie się pilota szybowca

Zgodnie z początkową wiedzą nie jest to bezpośrednie załamanie, ale „lądowanie na świeżym powietrzu”.

Podczas tego lądowania na zewnątrz krótkie prysznice w okolicy spadły, a temperatura nie jest szczególnie wysoka. Z tego powodu szybowiec nie może już płynąć.

Kategoria: szybowce wykorzystują moc cieplną zwaną ciepłem SO. Ciepło rośnie, ciepłe powietrze dla pływalności. Z powodu spadku prysznica lub temperatury pływalność nie jest już generowana, a samoloty spada. W takim przypadku pilot musi znaleźć odpowiedni punkt lądowania. W tym przypadku jest to dziedzina Schönningstedt.

(TagStotranslate) samolot



Source link