Rowery, opony i inne akcesoria zwisają na ścianie w lewo i w prawo. Sala piwniczna Jana Rohra charakteryzuje się pasją, jaką i jego żona podzieliła się: wyścigi i jazda na rowerze. Sport jest częścią krzesła podróżnego RV od dziesięcioleci. Dotyczy to również Ingmar Koshonge, właściciela Bicecle Plus, Bad Oldesloe. W tym artykule obaj przekazują część swojej wiedzy dla początkujących, którzy jeżdżą rowerami.
1. Rower
Pierwsze pytanie brzmiało: czy to powinien być wyścig uliczny lub żwirowy, czy to żwirowy zawodnik? „Wyścigi to ulica z przejściem, ponieważ może dobrze poruszać się na ulicy” – powiedział Ingmar Koshonk. Dlatego radzi początkującym, aby kupowali radę wszechstronnego, a mianowicie Gravelbike. Ludzie powinni zainwestować w to co najmniej 1000 €. Kupując, bardzo ważne jest: „Nigdy nie powinieneś kupować roweru w Internecie”, mówi Jan Rohr.
Dealerzy mają tylko lepsze umiejętności razem budowania motocykli. Na przykład, według sprawy Ingmar Koscharik, niektórzy detaliści nie czekają już na zagraniczne motocykle.
Wiele stało się z technologią: Ingmar Koshong trzyma stary but rowerowy i stojak na pedał w prawej ręce, a po lewej stronie jest kliknięcie.
Zdjęcie: Bjarne Rost
Niezależnie od tego rower musi być prawidłowo dostosowany do nowego właściciela. Jan Rohr wyjaśnia, że Sattelhöhe, wysokość kierownicy, pozycja butów należy głosować za zapobieganiem bólu. Profesjonalni montarze rowerów mogą pomóc – ale nie jest to konieczne. W Internecie jest już wielka pomoc: „Po prostu idź do mojego klubu, a ja też chcę to dla ciebie zrobić”, powiedział emerytowany profesjonalny żołnierz.
2. Odzież
Najważniejszą rzeczą tutaj jest hełm. „Nie będzie dyskutowane, czy nosisz hełm, czy nie” – powiedział Rohr. Uratował mu życie, a ja też chroniłem go przed upadkiem. Dlatego kask nie uratował: „Powinno to kosztować sto euro”.
Następnie potrzebujesz koszulki rowerowej i spodni. Według Rohra spodnie koła powinny mieć najlepsze i niezbyt tanie. A Koschachen zwykle nie ma sprzeciwu podczas noszenia tanich ubrań. Ale oboje zgadzają się: koszulka rowerowa musi usiąść mocno bez drżenia. „Nie wygląda dobrze i jest niepotrzebny odporność na wiatr” – powiedział Kossek.
Jan Rohr z dumą pokazał jeden ze swoich wielu motocykli.
Zdjęcie: Bjarne Rost

Dealerzy rowerów zalecają również kolorowe kaski i lekkie ubrania. Dlatego rowerzyści mogą lepiej zidentyfikować innych użytkowników dróg. Bez względu na to, jaki kolor są spodnie, nie noszą bielizny.
Rohr powiedział, że wszystko inne jest poważnym błędem. Należy tutaj pokonać wstyd, aby zapobiec zadrapaniom. W kaskach, spodniach i koszulce opcje odzieży się nie skończyły. Jeśli chcesz na przykład, możesz nosić rękawiczki. „To kwestia wiary, ale ma sens dla kierowców żwiru” – powiedział Roll. W przeciwnym razie upadek może szybko zarysować ręce.
„Koła nigdy nie powinny być kupowane w Internecie”
Jan Rohr
1. Przewodniczący RV Travel
3. Akcesoria techniczne
Niewiele rowerów wyścigowych lub żwiru z pedałami – należy kupić dodatkowy zakup. „W przypadku pedałów musisz zadać sobie pytanie, czy naprawdę chcesz być zawodnikiem” – powiedział Ingmar Koshnasik. Wybór pedałów również wpływa również na wybór butów. Jeśli wybierzesz klasyczny pedał wyścigowy, spacer buta może być kłopotliwy z powodu paneli butów.
Właśnie dlatego Koshonter zaleca pedały i buty rowerowe żwirowe lub górskie. „System kliknięcia wchodzi głębiej w buty” – powiedział sprzedawca.
Te małe urządzenia rejestrują drogi, nawigację i wyświetlanie danych, takich jak tętno. Jan Rohr również chwalił urządzenia, ale powiedział, że nie są one absolutnie konieczne. Dopóki zachowujesz puls, możesz podać odsłonięte potrzeby.
Rowery żwirowe ze sklepu Ingmar Koshonks. Ten rodzaj wyścigów wciąż ma duże zapotrzebowanie.
Zdjęcie: Bjarne Rost

4. Szkolenie
Jeśli wybierzesz motocykle, akcesoria i ubrania, możesz je trenować. „W przeszłości wiele treningów pomogłoby. Początkowo dwie wycieczki wystarczyły na tydzień. Fascynująca rzecz w pętli była szybko możliwa:„ Jechałeś 50 kilometrów i złamałeś fascynującą rzecz ”. Potem jeździsz 70 i nagle będzie to 120. ”
Jan Rohr powiedział, że jeśli celem jest rywalizacja, obciążenie pracą z pewnością musi wzrosnąć. Wtedy pięć jednostek ma sens. Obaj eksperci ds. Rowerów wyścigowych zgodzili się: Wzmocnienie i mobilizację nie mogą być ignorowane. Według Koschachika ćwiczenia w mięśniach brzucha są szczególnie ważne dla poradzenia sobie z pozycją siedzenia.
„Rower potrzebuje miłości, bo inaczej się złamie”.
Ingmar Koshonk
Właściciele rowerów i kierowców
5. Pielęgniarstwo
„Czyszczenie jest bezpieczne, a jeśli rama jest trochę zakurzona, to jest w porządku, ale wszystkie ruchome części muszą być regularnie czyszczone” – powiedział Rohr, entuzjasta roweru. W szczególności łańcuch musi zostać utrzymany. „Rower potrzebuje miłości, albo pęknie” – powiedział Ingmar Kosthong.
Jeśli szukasz podobnie myślących rowerzystów, możesz znaleźć to, czego potrzebujesz podczas RV Travel and Race, Giro Stormarn. Są informacje na ten temat Tutaj. Następnie możesz bezpośrednio śledzić wskazówki, Ingmar Koshonter odkrywa najważniejszą rzeczą: pozdrowienia innym rowerzystom.
(tagStotranslate) rower
Source link