Szwajcarscy klienci SAP chcą określonych rozwiązań, a nie marketingu


Ten IG SAP CHJest to jedyne niezależne stowarzyszenie społeczności Szwajcarskiej SAP, koncentrując się na tematach prawnych i komercyjnych oraz uzupełniając program DSAG-CH, wprowadzając wyniki IG SAP SAP Che 2025 do około 170 uczestników. Ankieta odbyła się wiosną 2025 r., A 94 firmy uczestniczyły w konkursie.

Ponad połowa firm ankietowych skutecznie korzysta z S/4 HANA, ale niewiele osób mówi o historii sukcesu. Prace migracyjne są uważane za kosztowne, oprócz przeszkód finansowych, które prowadzi, co jest również spowodowane wysokim poziomem wewnętrznych projektów i komitetów personalnych. Miałem już nadzieję osiągnąć namacalną innowację, modernizację technologiczną i oczywiste codzienne ulepszenia biznesowe. Zamiast tego zarządzanie utrzymaniem stabilności i złożoność dominują w przetwarzaniu nowych platform. Dla wielu respondentów trzeźwy wynik wykazano dopiero po inwestowaniu w wysokie inwestycje, co jest również widoczne w satysfakcji, co zostało znacznie zmniejszone w porównaniu z poprzednim badaniem.

Istnieją również szczególna krytyka strategii produktów sok roślinny. Mapy drogowe są często niejasne, z szybką orientacją strategiczną bez możliwych do zidentyfikowania linii. Nic dziwnego, że istniejący klienci czują się przeoczeni: jeśli nie w imigracji w chmurze lub najnowszej wersji, nie ma już żadnego aktywnego doświadczenia w rozwoju, pomimo lat płacących lat opłaty za utrzymanie. Zwłaszcza w lokalnym środowisku brakuje innowacji, długoterminowych perspektyw i komunikacji oczu. Jednak zgodnie z ustaleniami SAP nie udało się ustawić jako lider innowacji pod względem sztucznej inteligencji. Niezależnie od wszechświata SAP klienci często oceniają aplikacje AI. Dlatego SAP jest tylko jednym z kilku dostawców w tej dziedzinie.

Wymagania społeczności SAP są oczywiste, podkreślając IG SAP CH: Potrzebne są więcej materiałów i mniej mowy sprzedażowej. Szwajcarskie klienci SAP oczekują zrozumiałej mapy drogowej, aktywnego dalszego rozwoju istniejących dystrybucji i skupienia się na zrównoważonych świadczeniach niż na drogich rozszerzeniach licencjonowania. Dalsze popyt stanowi znaczący wzrost siły innowacji w zmniejszaniu złożoności i konkretnych rozwiązań problemów klientów. Krytyka centralna obejmuje modele kosztów i licencji, kompulsywność w chmurze, skupienie się na sprzedaży SAP na sprzedaży, a nie partnerstwa, nie przenoszące mapy trasy i brak komunikacji, słabe wyniki wsparcia dla dłuższych czasów reakcji, Locke dostawcy (Locke) oraz wady klientów w lokalnych obiektach. (UBI)

(TagStotranslate) Oprogramowanie



Source link