Po bardzo dobrym roku w 2024 r. Niemiecki przemysł turystyczny rozpoczął nowy rok. Jednym z powodów jest późno Wielkanoc. Nocna spadek na kempingu była szokująca.
Późny sezon wielkanocny i tegoroczne święto wielkanocne spowodowały szczególnie niską liczbę z dnia na dzień w marcu. Według Federalnego Biura Statystyki liczba noclegów również spadła w pierwszym kwartale.
Od stycznia do marca hotele, hotele, kemping i inne siniaki stanowiły 84,8 miliona noclegów, a zatem 4,4% mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W tym czasie wartość rekordu ustalono na 88,7 miliona. Liczba noclegów od niemieckich gości spadła tym razem o 4,8% do 70,2 miliona. Zagraniczni goście spadły z 2,6% do 14,6 miliona.
Parada bez Wielkanocy
Spadek w marcu był szczególnie znaczący. Tutaj niemieckie firmy zakwaterowania mają 32,7 miliona nocy, 7,7% mniej niż w marcu 2024 r. ”„ Jednym z powodów tego spadku w tym roku wakacji wielkanocnych i święta wielkanocnego powinno być 2024, głównie w 2024 r. I 2025 r. Jest prawie całkowicie w kwietniu ”, powiedział statystyka.
Tylko inne zakwaterowanie związane z turystyką, mianowicie obiekty zapobiegania i rehabilitacji, a także obudowy szkoleniowe, wzrosły nieznacznie o 2,4% w marcu. „Ten sposób działania zależy mniej od wakacji lub wakacji” – powiedział wiadomość.
Szczególnie dotknięte są kempingami
Włamyki na kemping są najpotężniejsze. Tutaj liczba noclegów spadła o 41,8% do 900 000. W marcu apartamenty i domy spadły z 18,1% do 5,4 miliona. „Te dwa tryby operacyjne są szczególnie popularne w wakacjach rodzinnych, dlatego późna Wielkanoc jest ważniejsza” – powiedział statystyk. „W hotelach, hotelach i emeryturach nocleg pozostał 4,7% do 21,5 miliona.
Ogólnie kemping staje się coraz bardziej popularny. Statystycy ogłosili niedawno, że w zeszłym roku na kempingach w Niemczech w Niemczech odnotowano prawie 42,9 miliona nowych rekordów z dnia na dzień. W rezultacie nocne zakwaterowanie w Niemczech jest o 1,4% wyższe niż w 2023 r. (42,3 mln) i prawie 1,4% wyższe niż ponad jedna piąta (19,9%) w pierwszym roku 2019 r.
Według Niemieckiego Stowarzyszenia Turystyki Niemcy są najważniejszym miejscem dla Niemców. 24% wycieczek wakacyjnych spędza w kraju ojczystym. Hiszpania zaczęła drugie wskaźnik 15%, a następnie Włochy na 8,6%.
(Tagstotranslate) Turystyka
Source link