Szwajcaria przed solą i wschodem słońca


Magazyn „Connected” po raz kolejny ma infolinię dla dużego szwajcarskiego operatora sieci test. Swisscom wykonał najlepiej – wyniki można ponownie dodać z poprzedniego roku. W sumie 490 dostawców spośród 500 możliwych punktów. Przeglądanie szczegółowych wyników testów pokazuje, że Szwajcaria Combe uzyskała największy wynik pod względem dostępności, systemów diagnostycznych języka i życzliwości. Z drugiej strony ma nieco niższą maksymalną wartość w punkcie „jakości zdania” niż czas oczekiwania, gdzie tylko predykat jest „bardzo dobry”, a nie „doskonały”.

Mogą być te same doskonałe wyniki testu infolinii Sól Pokazano ogółem 485 punktów. Firma telekomunikacyjna spełniła „wybitne” predykat we wszystkich punktach i była tylko nieznacznie z powodu standardów „jakości stwierdzeń” Combe, Szwajcaria. W ubiegłym roku sól była jeszcze na trzecim miejscu. Między innymi może rosnąć w zakresie dostępności i życzliwości.

Trzecie miejsce jest w tym roku wschód słońca Łącznie 461 punktów. Według „Connect” Sunrise jest głównie podtrzymywany przez zalecaną jakość w porównaniu z rokiem poprzednim. Czas oczekiwania jest nieco skrócony. Jeśli chodzi o dostępność, system dialogu językowego i życzliwość, „doskonałe” predykaty mogą być używane do wschodów słońca, podczas gdy czas oczekiwania i jakość oświadczenia są „tylko” „bardzo dobre”. (MW)

(TagStotranslate) Komunikacja



Source link