Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Air Transport (IATA) zaktualizowało kalkulator emisji podłączonych IATA CO2 w celu zmniejszenia emisji dwutlenku węgla w rozważaniu stosowania zrównoważonych paliw lotniczych.
Następuje najnowszą publikację metod rachunkowości i raportowania IATA SAF, która obejmuje określone zasady rachunkowości i praktyki, w jaki sposób włączyć SAF w danych dotyczących CO2 według treści. Początkowo CO2 Connect zostanie tak samo zmniejszony w całej sieci linii lotniczej. Oznacza to, że wszystkie loty otrzymają podobną (% redukcję) w oparciu o całkowity zakup. W przyszłych ulepszeniach redukcje emisji SAF na przechodnia można przydzielić na określoną trasę.
„Firmy i poszczególni podróżnicy są zainteresowani zrozumieniem zrównoważonego rozwoju swoich lotów. Chcą poznać wpływ SAF, szczególnie jeśli zainwestowali. Starszy wiceprezes IATA ds. Produktów i usług komercyjnych.
Liczba uczestników związanych z dwutlenkiem węgla rośnie
IATA CO2 Connect zależy od faktycznych wyszukiwania danych operacyjnych, które są specyficznym dla linii lotniczej zużycia paliwa bezpośrednio przyczynianego do samolotów. Jest to przeciwieństwo innych kalkulatorów na podstawie średnich wartości.
Dzięki Air India, Aerobic Airways, Europa, Amelia Air, Clic Air, Corsair, HI Fly, Aman Air i Ultra Líneas Aéreas i Royal Air Maroc, około 60 linii lotniczych dostarczyło danych do CO2 Connect. Obliczenia IATA CO2 Connect nie są tak dokładne i przejrzyste, jak to możliwe dla każdego nowego uczestnika linii lotniczych – dla poszczególnych podróżników i firm.
Przy wsparciu naszych uczestniczących linii lotniczych i dokładnie ilustruj nową funkcjonalność SAF od intensywności do intensywności podczas obliczania CO2. Leger powiedział, że jest to potężne narzędzie do dekarbonizacji lotnictwa napędzanego globalnym standardowym metodami i wysokiej jakości informacjami.
pogląd: 794
Związane z tematem:
- Cosmo: Pierwsza japońska produkcja paliw zrównoważonego lotnictwa Cosmo Energy Holdings planuje rozpocząć pierwszą japońską produkcję krajową w kwietniu w zakresie zrównoważonego paliwa lotniczego. Będzie to ważny krok w kierunku celu tego kraju, jakim jest zastąpienie 10% paliw odrzutowych. Zmniejszenie kosztów pozostaje jednak wyzwaniem. Trzecia co do wielkości rafineria Japonii, Cosmo, wyprodukuje SAF w rafinerii Sakai położonej w zachodniej Japonii. „Naszym celem jest importowanie w kraju i import SAF, aby osiągnąć 300 000 Kamik do 2030 r.”, Powiedział Takeshi Takada, dyrektor generalny ds. Rozwoju New Business. „Jest to zgodne z globalnymi wysiłkami, ponieważ Japonia walczy z zmianami klimatu…
- IATA i stowarzyszenie usług lotniskowych Wzmocnij współpracę Międzynarodowe stowarzyszenie transportu lotniczego wzmacnia współpracę z Airport Service Association. Wzmacniając więzi, organizacja papierowa ma na celu poprawę wydajności i bezpieczeństwa przetwarzania naziemnego poprzez standaryzację, wspieranie bezpiecznej wymiany danych i współpracy z nowymi podejściami w celu zwiększenia odporności sektora. „Globalne standardy sprawiają, że lotnictwo bezpieczniejsze. ASA i jej firmy członkowskie mają kluczowe znaczenie w opracowaniu standardów przetwarzania naziemnego IATA, jesteśmy teraz okropni”, powiedział Nick Careen, starszy wiceprezes ds. Operacyjnych, bezpieczeństwa i bezpieczeństwa w IATA. „Udostępniając dane, możemy obsługiwać ten ważny program w spostrzeżeniach opartych na danych i podejmowaniu decyzji. To …
- Przepisy dotyczące automatu zachęcają lotniska do wyciskania większej pojemności IATA ostrzega, że pojemność lotniska jest w kryzysie. Wzywa surowsze przepisy dotyczące automatów do automatu do maksymalizacji wydajności infrastruktury i zaspokojenia rosnących potrzeb podróży. Genewa – Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Air Transport (IATA) ostrzega, że zaostrzenie pojemności lotniska zagraża podróży ludzi i ogranicza swobodę gospodarki. Mając niewielką perspektywę pełnego utrzymania popytu z infrastruktury lotniska, ATA opublikowała białą księgę, która zawierała sugestie dotyczące tego, w jaki sposób regulacja maszyn do gniazda może zachęcić lotniska do generowania większej pojemności z istniejącej infrastruktury. W ostatniej dekadzie liczba lotnisk, które nie były w stanie zaspokoić popytu …
Source link