Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Air Transport (IATA) zaktualizowało kalkulator emisji podłączonych IATA CO2 w celu zmniejszenia emisji dwutlenku węgla w rozważaniu stosowania zrównoważonych paliw lotniczych.

Następuje najnowszą publikację metod rachunkowości i raportowania IATA SAF, która obejmuje określone zasady rachunkowości i praktyki, w jaki sposób włączyć SAF w danych dotyczących CO2 według treści. Początkowo CO2 Connect zostanie tak samo zmniejszony w całej sieci linii lotniczej. Oznacza to, że wszystkie loty otrzymają podobną (% redukcję) w oparciu o całkowity zakup. W przyszłych ulepszeniach redukcje emisji SAF na przechodnia można przydzielić na określoną trasę.

„Firmy i poszczególni podróżnicy są zainteresowani zrozumieniem zrównoważonego rozwoju swoich lotów. Chcą poznać wpływ SAF, szczególnie jeśli zainwestowali. Starszy wiceprezes IATA ds. Produktów i usług komercyjnych.

Liczba uczestników związanych z dwutlenkiem węgla rośnie

IATA CO2 Connect zależy od faktycznych wyszukiwania danych operacyjnych, które są specyficznym dla linii lotniczej zużycia paliwa bezpośrednio przyczynianego do samolotów. Jest to przeciwieństwo innych kalkulatorów na podstawie średnich wartości.

Dzięki Air India, Aerobic Airways, Europa, Amelia Air, Clic Air, Corsair, HI Fly, Aman Air i Ultra Líneas Aéreas i Royal Air Maroc, około 60 linii lotniczych dostarczyło danych do CO2 Connect. Obliczenia IATA CO2 Connect nie są tak dokładne i przejrzyste, jak to możliwe dla każdego nowego uczestnika linii lotniczych – dla poszczególnych podróżników i firm.

Przy wsparciu naszych uczestniczących linii lotniczych i dokładnie ilustruj nową funkcjonalność SAF od intensywności do intensywności podczas obliczania CO2. Leger powiedział, że jest to potężne narzędzie do dekarbonizacji lotnictwa napędzanego globalnym standardowym metodami i wysokiej jakości informacjami.

pogląd: 794



Source link