Hotele są pod presją przyjęcia cyfrowych rozwiązań identyfikacyjnych w obliczu nowych przepisów dotyczących weryfikacji tożsamości w Europie. Nowe wymogi prawne, przed którymi stoją Hiszpania w listopadzie, są trudne.

Nowe prawo hiszpańskie wymaga, aby wszyscy operatorzy hoteli wynajmują domy, kemping i samochody, w tym przekazywać informacje o swoich gościach Ministerstwu Spraw Wewnętrznych. Dane oczekują również liczb, adresów domowych, metod płatności i innych informacji zebranych ze względów bezpieczeństwa narodowego. Nowe prawo rodzi pytania dotyczące opóźnień przy odprawie, rejestrowaniu i prywatności danych.

Eksperci zgadzają się, że hotele powinny jak najszybciej przyjąć rozwiązania tożsamości cyfrowej, aby poprawić wrażenia gości. Hotele opierają się na procesach ręcznych w celu weryfikacji tożsamości gości, ale podejście papierowe jest przestarzałe i prowadzi do tarcia, błędów i nieefektywności.

Nick Price, dyrektor generalny Netsys Technology, powiedział, że hotele historycznie postrzegały weryfikację tożsamości jako refleksję.

Hotele nadal postrzegają tożsamość jako proces ręczny-powolny, nieefektywny i podatny na błędy. Hej, to musi się zmienić, a użycie alternatywy dla weryfikacji identyfikacji biblioteki papierowej jest zbyt uciążliwe.

„Jeśli wprowadzone zostaną nowe przepisy, a hotele starają się wykonać ręcznie, stworzą ogromne tarcie dla pracowników i klientów”.

Gillian Jones, starszy menedżer ds. Rozwoju biznesu w Condatis, operatorzy hoteli powinni zacząć szukać sposobów na zintegrowanie cyfrowych systemów rozpoznawania IT Hotel IT Systems.

„Hotele mają niezwykle złożone nieruchomości IT – PMS (system zarządzania nieruchomościami) OTA, system rezerwacji i system rezerwacji (internetowe biuro podróży). Prawie niemożliwe jest standaryzacja tożsamości wszystkich tych systemów Powiedziała.

Jones porównał status tożsamości cyfrowej w Europie z RODO, gdzie niektórzy ludzie zostali złapani przez przepisy dotyczące prywatności danych, ponieważ nie były na ich radaru. Powiedziała, że ​​czas zaplanować integrację cyfrową.

Jones powiedział, że wyszukiwanie rozwiązań, ponieważ Condatis Cenda może uprościć ten proces. „Cenda jest zarówno siłą, jak i portalem do zdecentralizowanej tożsamości”. Może obsługiwać frameworki zaufania, zgodność i wdrażanie – więc hotele nie muszą tego robić. przezroczysty

Europejskie regulacja portfela tożsamości Eidas 2 może rozwiązać kwestie prywatności związane z tego typu. Portandra papierowego cyfrowego tożsamości umożliwia osobom potwierdzenie tożsamości całej UE przy jednoczesnym zachowaniu pełnej kontroli danych. Muszą tylko dostarczyć informacje potrzebne do punktu handlowego, a wszystkie dane są szyfrowane.

W październiku ubiegłego roku Komisja Europejska ogłosiła nową cyfrową aplikację podróżną UE, która jest specjalnie zaprojektowana dla tożsamości podróży, a obywatele UE i UE mogą korzystać z biometrii paszportowej lub kartami identyfikacyjnymi UE podczas podróży do regionu Schengen.

„Podróżni będą mieli możliwość wcześniejszego tworzenia certyfikatów podróży oraz przedłożenia planów i dokumentów do administracji granicznej w celu przyspieszenia kontroli granicznych”, ogłosiła komisja w ogłoszeniu. „Aplikacja wymaga zgody użytkownika przed przetworzeniem danych osobowych”. Urzędnicy graniczni chcą wyszkolić ustawę o bezpieczeństwie danych i ochronie danych, zanim umożliwiają dostęp do danych.

Chociaż aplikacja koncentruje się przede wszystkim na przejściach granicznych, dzielenie się tożsamością cyfrową można osiągnąć w innych momentach w podróży.

„Eidas 2 ma na celu rozwiązanie tego problemu”, powiedział Price, który pozwala gościom weryfikować tożsamość przy minimalnych numerach tarcia. Price powiedział, że goście wykorzystali swoje telefony do wykonywania całej pracy: zakupy, bankowości, loty książek. Oczekują, że hotel będzie jak najbardziej wygodny. przezroczysty

Hotele muszą gromadzić dane z wielu systemów, w tym cyfrowe systemy tożsamości w UE, które ostatecznie zostaną przyjęte, oraz międzynarodowych systemów tożsamości cyfrowej.

Założyciel Verid Roger Olivieira powiedział, że startupy mogą pomóc, łącząc wiele portfeli tożsamości cyfrowej UE wraz z innymi certyfikatami podróży.

„Jeśli kiedykolwiek zapłaciłeś online, to wiesz – istnieje sposób na wybór. Używamy tożsamości, aby wypełnić dokładne elementy szwu, aby goście mogli bezproblemowo zweryfikować ich tożsamość” – powiedział. Hej.

Olivieira powiedział, że papierowy proces identyfikacji ludzi jest przestarzały. „Zwykle ludzie po prostu przekazują swoje paszporty, ktoś ich kopiuje, a następnie ręcznie wprowadza informacje”. To nie jest niepotrzebne ” Hej.

Hotele nadal postrzegają tożsamość jako proces ręczny-powolny, nieefektywny i podatny na błędy. To musi się zmienić.

Technologia Netsys

Adopcja jest łatwa. „Hotele można zintegrować w mniej niż 30 minut”. Olivieira powiedział, że wszystko, czego potrzebujesz, to telefon komórkowy. Price uważa, że ​​większość procesu weryfikacji identyfikacji może rozpocząć się od rezerwacji.

„Im więcej możesz sprawdzić, kiedy przybędą goście – możesz skupić się na gościach, którzy potrzebują dodatkowej uwagi” Hej.

Ceny postrzegają tożsamość cyfrową jako sposób na ulepszenie usług. Price powiedział, atakując czytnika NFC podczas odprawy, goście można odprawić, płatności są przetwarzane i wydawanie cyfrowych kluczy pokoju.

Jones zachęca hotele do jak najszybszego konsultacji z ekspertami tożsamości. Jeśli jesteś Hilton, Marriott lub inną siecią hoteli, nie musisz tego samodzielnie wymyślić. Eksperci tożsamości mogą Cię poprowadzić. „Skorzystaj z tematu” – powiedziała. „Zacznij teraz. Zacznij od dowodu koncepcji. Testowanie i nauka. Dowiedz się szybko, gdy nadal masz czas na eksperymentowanie – tablica jest zmuszona odpowiedzieć na przepisy i jest już na tylnej stopie”.

Price i Olivieira zgadzają się, że usługa jest bardziej zgodna niż zgodność. Olivieira powiedział, że IFELS postrzegają tylko cyfrowe identyfikatory jako problemy z zgodnością i nie mają ich większej okazji: całkowicie cyfrowego wrażenia podróżnika. „Pełne wrażenia cyfrowe oznacza, że ​​goście mogą się zameldować, dostosowywać zakwaterowanie i uzyskiwać dostęp do pokoju – przez telefony komórkowe, bez tarcia”.

Wizja ceny jest podobna do jej. Hej, powiedział: „Dlaczego potrzebujesz recepcjonisty? Czego używasz dzisiaj? Airbnb pokazuje, że go nie robisz”. „Personel hotelu nie jest uwięziony za komputerem, ale mogą skupić się na gościnności – powitaj gości, pomóc im i poprawić ich zakwaterowanie”.

Jones postrzega tożsamość cyfrową jako kluczowy punkt. „Nie tylko digitalizacja weryfikacji ID. Przeważamy, jak ludzie udowadniają, kto jest – bezpieczny, natychmiast i globalny” – powiedziała. „Teraz hotele w akcji będą przed konkurencją. Ci, którzy się kłócą, ciężko będą pracować, aby spóźnić się”.

Hotele mają możliwość przekształcenia zgodności w przewagę konkurencyjną. Wdrażając rozwiązania dla dzisiejszej cyfrowej tożsamości, będą one w stanie uprościć działalność, ułatwić doświadczenia gości i prowadzić przyszłe działalność.

Przemysł hotelarski nieuchronnie zwróci się do tożsamości cyfrowej. Operatorzy hoteli muszą zdecydować, czy chcą prowadzić, czy nadrobić zaległości. Eksperci zgadzają się, że nadszedł czas, aby podjąć działania.

„To nie jest przyszłość – już tutaj”. Jedyne pytanie brzmi: czy firmy dostosują się do nowego świata, czy też zostawią je w kurzu? “ Oliveira powiedziała.



Source link