SECO dostosowuje TEMU do strony internetowej


Każdy, kto kiedykolwiek kupił w Temu, zna typowe elementy, które można przenieść od konsumenta na kupując rower lub artykuł ostrzegawczy „prawie wyprzedany”. W Szwajcarii elementy te powinny być teraz bardziej zachowane przez Temu. Jak napisał SECO w komunikacie medialnym, wymienili się z przedstawicielami TEMU i mogą dokonać różnych korekt. Stowarzyszenie szwajcarskich konsumentów i dealerów stoi za wysiłkami, a strona internetowa TEMU wprowadza w błąd.

Seco wymienia teraz wiele korekt, które można osiągnąć w dyskusji z irlandzką firmą Whaleco Technology Limited, która jest odpowiedzialna za Temu w Szwajcarii.

• W przypadku zniżek lub porównań cen, ponownie określono, że Cróc Reference Cena to cena produktu Temutuż przed obniżeniem ceny.
• Nowo określona nazwa, adres i e -mail to sprzedawca.
• Nie pojawia się już w postaci koła bogactwa.
• Gdy zapasy wynosi od 99 do 20 jednostek, oświadczenie „prawie wyprzedane” zostanie wyprzedane w ciągu kilku dni. Wcześniej oświadczenie „prawie wyprzedane” było używane w akcjach między 199 a 20 jednostkami. Mechanizmy kontrolne zapewniają prawidłowe wykorzystanie informacji.
• Różne informacje na temat presji wywieranej przez klientów TEMU zostały usunięte (np. „O X ludzie w twoim koszyku zmniejszyło ten post!”) (E. „dostarczone przez Blitz”).
• Z marketingowych e -maili, różne wiadomości klientów TEMU pod stresem emocjonalnie i terminowo zostały wyeliminowane (np. „Żałujemy, że musimy im powiedzieć”, „Pośpiesz się, albo coś przegapisz”, „Musisz coś zrobić lub osoba, którą lubisz, jest wyprzedana”).

Seco napisał, że Whaleco zobowiązał się do utrzymania tych zmian, aw zamian nie ma żadnych kroków prawnych ukierunkowanych na Whaleco. „Jednak jeśli nowa skarga dotyczy głośności oferty, SECO po raz kolejny wykona obowiązki Volco” – powiedział. (MW)

(TagStotranslate) Internet



Source link