Southwest Airlines Co. szybko się rozwija, wdrażając nowe programy wspierające cele biznesowe, jednocześnie dokonując wyborów dla obecnych i perspektyw największych operatorów krajowych w Stanach Zjednoczonych. Najbardziej lojalni klienci linii lotniczej otrzymają nagrody z nowego programu, a wszyscy klienci będą mieli możliwość korzystania z szerokiej gamy podróży.

„Mamy ogromną okazję do zaspokojenia bieżących i przyszłych potrzeb klientów, przyciągnięcia nowych obszarów klientów, których nie konkurujemy dzisiaj, i zwrócimy do poziomu zysków, których my i nasi akcjonariusze oczekują” – powiedział. Powiedział Bob Jordan, prezes i wiceprzewodniczący rady dyrektorów Southwest Airlines.

„Wyjmimy całość i skupimy się na ludziach, którzy sprawiają, że jesteśmy silni i naprawdę, przyjazne i nagradzane obsługę klienta”.

Poniższe inicjatywy są częścią programu:

  • Southwest będzie nadal oferował dwa bezpłatne torby czekowe dla szybkich nagród, członków listy, klientów wyboru biznesowego i członków listy A. Inni wybrani klienci i członkowie na poziomie A mogą za darmo korzystać z bezpłatnej torby wysyłkowej. Southwest chce pakietu kredytowego, który szybko nagradza członków karty. Klienci pracujący nad opcją bezpłatnej torby będą pobierać pierwsze i drugie torby (limity wagi i wielkości). Oczekuje się, że na loty zarezerwowane po 28 maja 2020 r. Na zmiany.
  • Operator niedawno skorygował liczbę punktów, które klienci zarabiają podczas lotów kwalifikowanych. Klienci zarabiają więcej punktów poprzez bilety wybierane przez biznes, zarabiając mniej pieniędzy, chcąc uciec lub chcąc uciec od taryf. Southwest Quick Rewards ma nadzieję wprowadzić zmienne ceny wykupu dla lotów o wysokim i nisko żądania.
  • Strategiczny ruch gazety ma na celu pogłębienie lojalności wśród południowo -zachodnim i najbardziej zaangażowanym klientami. Tworzą nowe możliwości dla konsumentów, którzy są narażeni na wszystkie inne czynniki w taryfach. Southwest zaoferuje nowe taryfy podstawowe dla biletów najniższych, które kupimy w dniu 28 maja 2025 r. Lub później. Ma to być spójne z tymi zmianami i zapewnić określone opcje siedzenia i dodatkową przestrzeń na nogi.
  • Southwest nadal rozszerza swoje kanały dystrybucji i może teraz oferować loty i taryfy za pośrednictwem internetowego biura podróży Expedia. Zostało to wprowadzone w zeszłym miesiącu.
  • Kredyt lotniczy wydany przez Bethee rok później lub wkrótce wygasa na podstawie rodzaju zakupionych taryf.

Southwest Airlines wdrożył kilka inicjatyw. Artykuł obejmuje wdrażanie przydzielonych miejsc, dodatkową przestrzeń na nogi i pierwszy branżowy sojusz lotniczy z Islandii Airlines. Partnerstwo rozpoczęło się 13 lutego, kiedy linia lotnicza rozpoczęła swój pierwszy lot, aby nadzorować przemówienie. Southwest nadal koncentruje swoje wysiłki na doskonałości operacyjnej, ponieważ stara się osiągnąć doskonałą obsługę klienta. Dzisiaj Southwest prowadzi branżę estrumnów OM-on-anim w 2025 r. I obsługiwał 98,3% opublikowanego harmonogramu lotów bez anulowania-poprawa w porównaniu z poprzednim rokiem.

Southwest Airlines pozostaje zaangażowany w główną zasadę – niesamowitych ludzi, którzy zapewniają dobrą gościnność wszystkim klientom z południowego zachodu, silną sieć z najbardziej nieprzerwanymi lotami w US5 oraz program lojalnościowy, który przynosi prawdziwą wartość członkom.

pogląd: 595



Source link