Burger Producenci produktów konsumenckich, np. Nivia Tessa została potwierdzona.

„Wyniki w pierwszym kwartale w pełni spełniają oczekiwania Belsdorfa” – powiedział Dax. Jednak zwłaszcza z krótkiej perspektywy trudno jest oszacować, w jaki sposób konsumenci mogą wpływać na obecną globalną niepewność i w jaki sposób rozwój biznesowy. Rozwój przemysłu motoryzacyjnego określa docelową rozpiętość segmentu kleju/uszczelniacza Tesa.

Zwiększ sprzedaż Beierdorf Organiczne na poziomie grupy 3,6% (poprzedni rok: 7,3, konsensus szacuj 2,7%) do 2,69 miliarda euro. Znacząco większy segment konsumenci stanowili 2,25 mld EUR, przy sprzedaży ekologicznej 2,3 (poprzedni rok) 10,0%, 2,5% niższych niż szacunek konsensusu.

Sektor klejów Tesa wznowił wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale; Po 5,4% sprzedaży w poprzednim roku organiczne 10,7%. Obrót wynosi 441 milionów euro. Wzrost był znacznie wyższy niż oszacowanie konsensusu na 3,3%.

Przez cały rok Beiersdorf ma nadzieję, że będzie nadal zwiększać sprzedaż o 4% do 6% na poziomie grupy, aw przestrzeni Tesa, w przestrzeni konsumenckiej sprzedaż wzrosła o 1-3%. Ponadto skorygowane marże EBIT na poziomie grupy powinny być „łatwe” na poziomie 13,9% wartości z poprzedniego roku.

Tradycyjnie grupa nie zgłosiła zysków w pierwszym i trzecim kwartale.

Beiersdorf tymczasowo wskazał 0,47% do XETRA, przy czym euro wynosi 117,00.

Dow Jones Jones



Source link