• Odwrotne badania patrz BYD przed Tesla
• Sprzedaż konkurenta Tesli spadek
• BYD przyjmuje podwójny zysk netto
W przybliżeniu o postępach?
Chiński producent samochodów Fragment Posiadać w ubiegłym roku Znacząco zwiększył jego zyski. Według News do giełdy papierów wartościowych w Hongkongu grupa Shenzhen osiągnęła zysk netto w wysokości 40,3 mld RMB (około 5,48 mld USD) – trzeci wyższy niż w poprzednim roku. Sprzedaż wzrosła o 29% do 777 mld RMB (około 100,75 mld USD), co przekraczając oczekiwania analityków. Istnieje 4,25 miliona samochodów, w tym 1,76 miliona czystych pojazdów elektrycznych, o łącznej wartości 4,25 miliona sprzedanych.
Na podstawie obecnej globalnej prognozy pojazdu elektrycznego pasażera Tesla Jako wiodący na świecie dostawca pojazdów elektrycznych baterii (Bevs). Prognozuje się, że globalny udział w rynku Chin Group wyniesie 15,7%. Wzrost Bieda opiera się na jego szybkiej ekspansji, technicznej roli przywódczej i silnym poparciu politycznym w Chinach.
Nowo zaproponowany ultra szybkie system ładowania BYD przyczynił się do tego decydujący wkład, który osiągnie zasięg 400 kilometrów w zaledwie pięć minut. Analityk Abhika Mukherjee, analityk kontrapunktu, podkreślił, że system doładowania Tesli jest wyraźnie poza tym, że akceptacja EV powinna wzrosnąć poprzez skrócony czas obciążenia.
Z drugiej strony Tesla staje w obliczu coraz większej liczby wyzwań. Kwestie reputacji są spowodowane pozycjonowaniem politycznym Elon Musknapięcia geopolityczne i nowe obciążenia taryfowe dotyczące sprzedaży i łańcuchów dostaw chińskich komponentów. „Dyrektor generalny Elon Musk strzelił własny cel przeciwko Tesli i wkrótce będziemy mogli spojrzeć na sprzedaż firmy w pierwszym kwartale 2025 r.. Jest to świetna okazja dla BYD, a jeśli zrealizujesz szybkie obciążenie, może to być punkt zwrotny w BYD i globalnej historii Bev w Chinach” – powiedziała Liz Lee, kontrapunkt Liz Lee.
Kolejną przewagą konkurencyjną BYD jest integracja pionowa. Firma kontroluje centralne elementy, takie jak baterie, silniki i elektronika za pośrednictwem własnych spółek zależnych i rozszerza swoją działalność w sektorze infrastruktury ładowania. Ta kompleksowa kontrola powinna umożliwić BYD dostarczanie pojazdów po konkurencyjnych cenach bez wpływu na marginesy zysku – wyraźna przewaga na wysoce konkurencyjnym rynku energii.
BYD oczekuje podwójnego zysku netto
Według Investing.com w pierwszym kwartale 2025 r. Producenci chińskich samochodów elektrycznych oczekują również, że ich zysk netto prawie się podwoi. Według doniesień do giełdy papierów wartościowych w Hongkongu oczekuje się, że zyski będą wynosić od 8,5 do 10 miliardów juanów (około 116 do 1,36 miliarda dolarów). Odpowiada to 86% do 119% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
BYD wykazuje silny wzrost dzięki New Drive Technology (NEV), rekordowej sprzedaży i stabilnej ekspansji międzynarodowej.
Silne wyniki wyraźnie wyróżniają się na podstawie rywala Tesli, który był wcześniej w tym miesiącu poród Zgłoszono, że w porównaniu z poprzednim rokiem. Ogólnie rzecz biorąc, spadek wyniósł około 13%. Między styczniem a marcem producent samochodów elektrycznych pod przewodnictwem Elona Muska zapewnił łącznie 336 681 samochodów.
BYD niedawno ogłosiło darowiznę X, że firma sprzedała 377 420 „nowych pojazdów energetycznych” w samym marcu.
W marcu 2025 r. Zrobiliśmy 377,420 nowych postępów w zakresie sprzedaży pojazdów energetycznych w kierunku czystszej i jaśniejszej przyszłości.#Byd #BuildYourDreams #Electricvehicle pic.twitter.com/wyipc5eye
– Byd (@BydCompany) 1 kwietnia 2025 r
Pełne kwartalne wyniki BYD zostaną wydane w ciągu tego miesiąca. To, czy prognoza zysku jest poprawna i jak reagują na nią inwestorzy.
Edytuj finanse
Ten artykuł służy specjalnie do celów informacyjnych i nie stanowi porady inwestycyjnej. Finance.net GMBH nie zawiera żadnych roszczeń do odwołania.