
Senat Hamburga po raz pierwszy dotarł do miejsca docelowego, gdy rozszerzył infrastrukturę rowerową: 65 kilometrów ścieżek rowerowych zostało przebudowanych lub odnowionych w 2023 r. Umowa o sojuszu między SPD a Zielonymi zapewnia od 60 do 80 km rocznie – wcześniej pominięte cele (2023: 57 km).
Od 2020 r. Utworzono w sumie 300 kilometrów nowych lub nowoczesnych ścieżek rowerowych. Wzrost ekspansji stale rośnie: w latach 2011–2015 był 19,5 kilometra rocznie, w latach 2015–2019, a średnio 58,6 kilometra rocznie.
Władze transportowe opublikowały listę bieżących remontów we wszystkich obszarach Hamburga, w tym projekty na Ludwig-Ehard-Strass (Mitte), Koenigstralala (Altona) i Barmbeker Straße (North).
Oprócz ilości, hamburgery poprawiają również jakość: szersze ścieżki rowerowe, zoptymalizowane przejścia oraz silniejszy ruch samochodowy i pieszych poprawiają bezpieczeństwo. W 2024 r. Około 75% nowych ścieżek cyklu jest budowane osobno od ruchu samochodowego, co jest ważnym krokiem w trudnościach w mobilności.
Zdjęcie: (c) pexels.com/akheel ahamed
https://goodnews-magazin.de/65-Kilometr-Neuer-Radweg-fuer-hamburg
(TagStotranslate) Informacje
Source link