France-KLM Air współpracował z Accenture w celu migracji aplikacji cyfrowych do chmury. W ramach wieloletniego planu grupa przenosi trzy istniejące centra danych i ma nadzieję, że ułatwi to operacje, w tym transport pasażerski i naprawy samolotów oraz poprawić zwinność.
Accenture i jej partnerzy stworzyli wspólny model operacyjny. Ustalono „fabrykę migracji w chmurze”, która wykorzystuje predefiniowane procesy i szablony wielokrotnego użytku, a 350 aplikacji zostało przeniesionych.
„Ta współpraca stanowi ważny kamień milowy w ciągłej cyfrowej transformacji Francji-KLM”-powiedział dr Dr. Powiedział Pierre-Olivier Orges.
Orts powiedział, że wykorzystując oparte na chmurze sztuczną inteligencję i automatyzację, możemy tworzyć bardziej zwinne i wydajne operacje, które zwiększają wydajność i zwinność w całej organizacji.
„Nasza praca z Accenture odblokuje nam nowe możliwości usprawnienia procesów, optymalizacji podejmowania decyzji i wykorzystania danych w celu ciągłego poprawy wrażeń dla milionów klientów” – powiedział. wyjaśnić.
Sabine Belani powiedziała, że Accenture wykorzystuje chmurę i Gen-AI, aby stworzyć nowe możliwości rozwoju, jako dyrektor zarządzający i szef rachunków klientów podróży.
Bellani mówi „Ta współpraca podkreśla naszą zdolność do budowania cyfrowego rdzenia potrzebnego do skutecznego konkurowania na konkurencyjnym, konkurencyjnym rynku w podróży lotniczej.
France-KLM ogłosił współpracę z Google Cloud pod koniec 2024 roku. Zespół powiedział, że ma nadzieję zrozumieć preferencje Passensa, wzorce podróży i zachowania w celu dostosowania usług dla podróżnych. Współpraca umożliwia liniom lotniczym wykorzystać wiedzę Google AI.
pogląd: 777